  • 1. Data: 2005-05-18 18:28:10
    Temat: ZUS - wcale nie sa tacy bezradni...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Ostatnio przetoczyla sie tutaj fala krytyki pod adresem zusu: jak to latwo
    ich naciagnac, jacy sa bezradni, ze wytsrczy znajomy lekarz etc. (m.in.
    Gotfryd popieral te teze... ;-)

    Wiec prosze dokladnie przeczytac:

    1. ZUS może podważyć wysokość pensji
    2. Jak chorować, to na całego

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050518/fi
    rma_a_9.html

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-05-18 19:03:54
    Temat: Re: ZUS - wcale nie sa tacy bezradni...
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > 2. Jak chorować, to na całego
    >
    > http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_050518/fi
    rma_a_9.html

    Heh. Czy kolejnym krokiem zusu bedzie żądanie zaplacenia skladek za te
    okresy (skoro nie przyslugiwal zasilek chorobowy) ? Mam nadzieje, ze
    przedsiebiorcy bedzie sie chcialo zaskarzyc ten wyrok do ETS, a nie
    tylko ze poprzestanie na pokazaniu zusowi "figi z makiem" w sensie
    mozliwosci egzekucji tych wyplaconych mu srodkow.

    marekz

  • 3. Data: 2005-05-20 23:00:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 18 May 2005, Baton wrote:

    >+ Ostatnio przetoczyla sie tutaj fala krytyki pod adresem zusu: jak to latwo
    >+ ich naciagnac, jacy sa bezradni, ze wytsrczy znajomy lekarz etc. (m.in.
    >+ Gotfryd popieral te teze... ;-)

    ...możesz podać link ?? :O !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-05-21 19:03:38
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > ...możesz podać link ?? :O !

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&threadm=cvk
    eg1%247u6%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=6&prev=/gr
    oups%3Fhl%3Dpl%26lr%3D%26scoring%3Dd%26q%3DWYNAGRODZ
    ENIE%2BZA%2BOKRES%2B%253A%2Bpl.soc.prawo.podatki

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2005-05-21 22:45:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 May 2005, Baton wrote:

> [...]
    oups%3Fhl%3Dpl%26lr%3D%26scoring%3Dd%26q%3DWYNAGRODZ
    ENIE%2BZA%2BOKRES%2B%253A%2Bpl.soc.prawo.podatki

    ..gdzie tam jest *moja* teza jakoby *ZUS* był bezradny ????

    Albo żebym pisałe że "wystarczy przekupić lekarze" co sugerowałeś ?
    W tamtym wątku wyraźnie zapisałem że "bez szans" to jest *mały
    przydsiębiorca* którego ZUS ma <censored> - przez 33 (bodaj)
    dni które powinien opłacać ten przedsiębiorcą.
    Który to (przedsiębiorca) AFAIK nie ma prawa (skoro jest "mały")
    do sprawdzania realizacji zwolnienia lekarskiego.
    A ZUS do owego 33 (?) dnia ma to gdzieś - bo to nie ZUS płaci.

    ZUS *nie chce* (sprawdzać chorobowych do miesiąca) bo ... nie
    ma w tym interesu. A nie "nie może"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)