  • Data: 2002-11-14 11:43:48
    Temat: Re: ZUS - zbieg ubezpieczeń
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:aqt6cm$cuj$1@news.tpi.pl...
    > albo polegająca na świadczeniu usług własnemu
    > pracodawcy w sposób pośredni (firma A świadczy usługi firmie B
    > zatruydniając na zlecenia pracownika firmy A) - wtedy płacisz pełne
    > składki także od umowy-zlecenia.

    Tez o tym slyszalem, ale... w rzadnym zusie nie potrafiono mi tego
    potwierdzic. Liczyl sie dla nich jedynie fakt zatrudnienia zleceniobiorcy
    przez innego pracodawce na pelny etat. Powiazanai pomiedzy zleceniodawca a
    pracodawca zleceniobiorcy wogole ich nie interesowaly...

    Czy moglby ktos podac jakies linki z objasnieniem tego tematu etc. ?

    Pozdrawiam

    Baton