    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zagubiony PIT
    Date: Mon, 21 Apr 2008 22:14:10 +0200

    > Nie. Rozliczenie chcieliśmy wysłać pocztą, a żona za krótko pracuje by
    > wziąć urlop.

    Przyznam się, pytanie było podchwytliwe... Liczyłem że zaprzeczysz, że
    powiesz, że się nie przeprowadzała po wykonaniu zlecenia :)

    Tak się zastanawiam: kwotę wynagrodzenia żona powinna znać (myślę że umowa
    była na pismie). Kopię rachunku, który wystawiła do tej umowy zlecenia,
    zapewne też ma. Wiec dane do rozliczenia powinna mieć.