    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup po sprzedaży
    Date: Tue, 21 Oct 2008 19:13:23 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 październik 2008 13:51
    (autor jureq
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gdkfnu$t8b$2@news.onet.pl>):

    > Nadal nie do końca wyraźnie piszesz czy nie zgadza się data wystawienia
    > faktury czy data sprzedaży.

    Sprzedaży. Wystawienia jest 6 i sprzedaży 6, a kody dostałem 1 i sprzedałem
    4. Kasperski mówi, żeby przysłać notę korygującą... Słać?

    > Tak praktycznie, to postarałbym się mieć jakikolwiek dowód daty zakupu
    > (np wydruk strony internetowej zakupu z datą wydruku w nagłówku, wydruk
    > maila z datą otrzymania) - podpiąć do faktury.

    No mejla mam

    2008-09-30, 15:05:12
    Potwierdzenie zamówienia złożonego w Panelu dla Partnerów
    firmy Kaspersky Lab Polska
    Identyfikator zamówienia: B7PAS-080930-005-00

    Poprosili o notę.

    --
    Tristan