  • 61. Data: 2015-06-26 20:19:49
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-26, <2...@2...193053.invalid> (Tom N) <2...@2...193053.invalid>
    wrote:

    [...]

    > "Firmą osoby fizycznej jest jej imię i nazwisko"

    Czym jest "Amilex Jan Kowalski". Firmą, czy nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 62. Data: 2015-06-26 20:34:24
    Od: <5...@1...203424.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    > Czym jest "Amilex Jan Kowalski". Firmą, czy nie?

    Ej, dlaczego wyciąłeś i wprowadzasz kolejny "podmiot"?

    Czyżby dyskusja o "b7.pl Przemysław Adam Śmiejek" NIP 9690475368 była nie na
    miejscu, bo NIP 9690475368 jest NIPem niejakiego Przemysława Śmiejka i
    argumenty Ci sie kończą?

    --
    'Tom N'

  • 63. Data: 2015-06-26 20:48:57
    Od: <9...@3...204857.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    > Czym jest "Amilex Jan Kowalski". Firmą, czy nie?

    I, żeby zakończyć jałowa dyskusje proponuje zajrzeć na
    <https://wyszukiwarkaregon.stat.gov.pl/appBIR/index.
    aspx>

    Zapewne dasz radę dotrzec po np. regonie "Trisana" i wpisaniu kapczy do
    informacji:
    "OSOBA FIZYCZNA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
    INFORMACJE PODSTAWOWE
    REGON 240131785
    NIP 9690475368
    imię PRZEMYSŁAW
    drugie imię ADAM
    nazwisko ŚMIEJEK"

    Widzisz tam gdzieś ozdobnik "b7.pl"? Nie ma? No to firmą jest PRZEMYSŁAW
    ADAM ŚMIEJEK

    Tak wiem, jest jeszcze to:

    "DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZA PODLEGAJĄCA WPISOWI DO CEIDG
    INFORMACJE PODSTAWOWE
    nazwa b7.pl Przemysław Adam Śmiejek
    organu rejestrowy
    MINISTER GOSPODARKI
    rodzaj rejestru lub ewidencji
    CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
    numer w rejestrze ewidencji"

    Tylko wskaż proszę przepis, że "nazwa" podlegająca wpisowi do CEIDG jest
    tożsama z firmą...

    Dziękuję.

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2015-06-26 20:53:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-26, <5...@1...203424.invalid> (Tom N) <5...@1...203424.invalid>
    wrote:

    [...]

    > Ej, dlaczego wyciąłeś i wprowadzasz kolejny "podmiot"?

    A co ma "podmiot" do rzeczy? Nie chce rozmawiać personalnie po prostu.

    > Czyżby dyskusja o "b7.pl Przemysław Adam Śmiejek" NIP 9690475368 była nie na
    > miejscu, bo NIP 9690475368 jest NIPem niejakiego Przemysława Śmiejka i
    > argumenty Ci sie kończą?

    Nie. Odwracam. Skoro firmą jest Wojciech Bańcer i nic więcej, to czym
    jest PROT IT Wojciech Bańcer. Dajesz. Podmiot wstaw sobie dowolny
    z zakresu 1-os DG jak Ci to poprawi samopoczucie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2015-06-26 20:56:44
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-26, <9...@3...204857.invalid> (Tom N) <9...@3...204857.invalid>
    wrote:

    [...]

    > Tylko wskaż proszę przepis, że "nazwa" podlegająca wpisowi do CEIDG jest
    > tożsama z firmą...

    Jasne. http://sjp.pwn.pl/szukaj/firma.html
    2. <<zarejestrowana urzędowa nazwa przedsiębiorstwa>>

    kthx, bai.

    A wpisy które ładnie wypisałeś dotyczą *osób fizycznych*
    prowadzących działalność gosp. pod wskazaną firmą (nazwą),
    a nie firm (nazw), więc ja nie rozumiem po co w ogóle to
    wypisujesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 66. Data: 2015-06-26 21:01:45
    Od: <3...@...210145.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    > Odwracam. Skoro firmą jest Wojciech Bańcer i nic więcej

    To Ty tak twierdzisz, ja cały czas twierdzę, że ozdobniki aka dodatki aka
    włączenia nie zmieniają faktu, że firma osoby fizyczniej jest jej imię i
    nazwisko....

    > jest PROT IT Wojciech Bańcer. Dajesz.

    OSOBA FIZYCZNA PROWADZĄCA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
    INFORMACJE PODSTAWOWE
    REGON 300657073
    NIP 6262755613
    imię WOJCIECH
    drugie imię JAN
    nazwisko BAŃCER

    Firmą jest Wojciech Bańcer, co nie wyklucza włączenia "PROT IT" do firmy

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2015-06-26 21:07:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-06-26, <3...@...210145.invalid> (Tom N) <3...@...210145.invalid>
    wrote:

    > Firmą jest Wojciech Bańcer,

    To jest imię i nazwisko.

    > co nie wyklucza włączenia "PROT IT" do firmy

    I czym jest ten włącznik? Pod jaką firmą prowadzę działalność?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 68. Data: 2015-06-26 21:09:32
    Od: <3...@8...210932.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > [...]

    > Jasne. http://sjp.pwn.pl/szukaj/firma.html
    > 2. <<zarejestrowana urzędowa nazwa przedsiębiorstwa>>

    Wiesz, możemy sie sjp przerzucać do woli:
    <http://sjp.pwn.pl/sjp/przedsiebiorstwo;2509991.html

    przedsiębiorstwo <<samodzielna jednostka gospodarcza obejmująca jeden zakład
    produkcyjny lub większą ich liczbę>>

    to czego teraz szukamy w sjp? zakładu produkcyjnego? ;P

    > kthx, bai.

    yw.

    > A wpisy które ładnie wypisałeś dotyczą *osób fizycznych*
    > prowadzących działalność gosp. pod wskazaną firmą (nazwą),
    > a nie firm (nazw), więc ja nie rozumiem po co w ogóle to
    > wypisujesz.

    Wiesz nie bardzo łapię co chciałeś napisać, że niby osoba fizycznych
    prowadząca działalność gosp. nie jest firmą, czy może coś innego?

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2015-06-26 21:12:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 26.06.2015 o 21:09, (Tom N) pisze:
    > niby osoba fizycznych
    > prowadząca działalność gosp. nie jest firmą,

    Ano nie jest. Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą prowadzi
    ją posługując się firmą. A jak ci już wprost cytowano KC, firmą tą jest
    imię i nazwisko lub imię i nazwisko oraz jeszcze coś, co nazywasz
    ozdobnikiem i stanowią całość, czyli firmę, pod jaką osoba fizyczna
    prowadzi działalność.

  • 70. Data: 2015-06-26 21:18:43
    Od: <9...@7...211843.invalid> (Tom N)

    Wojciech Bancer w

    wrote:

    > To jest imię i nazwisko.

    > I czym jest ten włącznik? Pod jaką firmą prowadzę działalność?

    Wróćmy może do początku, bo trochę Ci sie zdryfowało w trolowaniu ;P

    "Nie, ja nie jestem firmą. Jestem, o ile tak można powiedzieć, częścią
    firmy, bo w firmie znajduje się moje imię i nazwisko."

    Twierdznie było nie o "pod jaką firmą Przemysła Śmiejek prowadzi
    działalność", tylko "Ja (Przemysław Śmiejek) nie jest firmą".

    Jak już ogarniesz różnicę to chętnie dalej podyskutuję ;P

    --
    'Tom N'