  • 91. Data: 2015-06-28 15:15:14
    Temat: Re: Zakup samochodu od osoby fizycznej nie prowadzącej DG
    Od: <9...@7...151514.invalid> (Tom N)

    Przemysław Adam Śmiejek w
    <news:558fce0e$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>:

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Czyli nie nazywasz się Przemysław Śmiejek? To może zajrzyj do dowodu i
    sprawdź jak masz na imie i nazwisko...

    --
    'Tom N'

  • 92. Data: 2015-06-30 07:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Jun 2015, 9...@9...110912.invalid wrote:

    > Firma Przemysław Śmiejek nie została zmielona z "ozdobnikiem" b7.pl

    To nie ja wymyśliłem, żeby przywoływać w roli argumentu porównanie
    do rzeczy (materialnej).
    Dyskutuj z autorem :>

    pzdr, Gotfryd

  • 93. Data: 2015-06-30 15:09:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 26 Jun 2015 11:31:02 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Według legend, w składzie pasztetowej JEST papier ;) Złośliwi twierdzą,
    > że toaletowy. Obrzydliwcy, że używany.

    Jeśli już jesteśmy przy legendach, to dodajmy dowcip. Rozmowa dwu
    technologów z zakładów mięsnych:
    - Czy to prawda, że do pasztetowej dodajecie papier toaletowy?
    - Ależ skąd! Już dawno przestaliśmy - za drogo wychodziło.

  • 94. Data: 2015-06-30 17:58:25
    Od: <6...@1...175825.invalid> (Tom N)

    Gotfryd Smolik news w

    > To nie ja wymyśliłem, żeby przywoływać w roli argumentu porównanie
    > do rzeczy (materialnej).
    > Dyskutuj z autorem :>

    Ba, ja pisałem o pasztetowej zawiniętej w papier, i nawet linka do składu
    (pasztetowej) przywołałem w odpowiednim nagłówku.
    Któż to taki o "wkładzie papierowym" pisał? :D

    --
    'Tom N'

  • 95. Data: 2015-07-02 16:13:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >- Czy to prawda, że do pasztetowej dodajecie papier toaletowy?
    >- Ależ skąd! Już dawno przestaliśmy - za drogo wychodziło.

    Dyrektor fabryki papierosow z Radomia oglada wywiad z dyrektorem
    fabryki papierosow z Krakowa:
    -panie Dyrektorze, co wy wsadzacie do tych papierosow, ze one tak
    strasznie smierdza ?
    -Skladniki mamy rozne, jest tyton, jest papier, jest siano, niestety -
    z powodu przejsciowych trudnosci tytoniu jest tylko 30%.

    Dyrektor dzwoni do zastepcy: Widziales ? Mowilem Ci, ze oni dodaja
    tyton do papierosow.

    J.