    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup zestawu na FV i sprzedaz osobno
    Date: Sat, 23 Sep 2006 00:18:18 +0200

    On Fri, 22 Sep 2006, Piter wrote:

    > Witam!
    >
    > Zakupilem w hurtowni zestaw komputerowy na ktory sklada sie komputer,
    > monitor i drukarka. Calosc widnieje na FV jako jedna pozycja. Czy moge
    > sprzedac te rzeczy jako osobne pozycje na FV jednemu klientowi?

    Czy to się nie nazywa przypadkiem "produkcja"?

    Kupuje się materiały podstawowe (tu: zestawy komputerowe, inni mogą
    np. kupować węgiel kamienny) i z nich wytwarza docelowe dobra (tu:
    monitory, drukarki, komputery, inni mogą wytwarzać np. koks, smołę,
    gaz koksowniczy...)
    Coś źle ująłem? ;)
    Warunek "sprzedania jednemu klientowi" IMO tak jak pisali inni - wręcz
    prosi się o "przyczepienie", ale to inna sprawa.
    BTW: a na co masz *gwarancję* swojego dostawcy?
    Bo mi się wydaje, że jak dostawca gwarantuje właœciwoœci węgla, to wcale
    nie znaczy że z tego tytułu ma ponosić odpowiedzialnoœć za jakosc otrzymanej
    smoły czy koksu :|

    pzdr, Gotfryd