  • Data: 2007-12-04 20:59:18
    Temat: Re: Zaliczka czy nie zaliczka
    Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wedle mojej oceny nalezy opodatkowac, przy czym istotnym jest tresc umowy
    zawartej pomiedzy A i B.
    I skoro z tresci jednoznacznie wynika (a wynika) na poczet czego kontrahent
    B dokonuje wplaty, nie istotnym jest juz cesja ktora lezy w dyspozycji A.
    Jezeli kontrahen A przyjal zaliczke lecz scedowal ja na innego kontrahenta
    to caly czas wartosc zaliczki jest zaliczkowana przez B wobec A, a nie C
    gdyz dostawa bedzie realizowana pomiedzy A i B.
    W umowie jasno stoi kto komu zaliczkuje i uwazam ze powinna byc
    opodatkowana.

    grzess