    From: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zamknięcie roku i stany magazynu
    Date: Tue, 8 Jan 2002 12:13:24 +0100

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: ...
    >Witajcie,
    >
    > przepraszam, jeżeli dwa razy ta wiadomość dojdzie, ale coś nie widzę
    >mojej poprzedniej, więc próbuję raz jeszcze.
    >

    > po podsumowaniach w zasobach mojej firmy wyszło, że
    >
    > a) część towaru handlowego zużyłem sam
    > b) część towaru uległa uszkodzeniu i nie nadaje się do sprzedaży
    > c) część towaru rozdałem jako promocję. Nie jest to niestety towar
    >podpadający pod (a)
    >
    >słyszałem, że (a) mam rozwiązać wystawiając sobie samemu fakturę. Czy
    >to prawda? A co z (b)? Czy wystarczy spisać ten towar z adnotacją, że
> [...]
    Na promocje to napewno powinieś Dow.wew.skorybować koszty w pozycji zakup
    towarów i wprowadzić w pozycjie koszty reklamy ( jeśli mieszczą się w
    limicie Towar nie nadający się do sprzedaży to myśle że tylko protokół bo w
    kosztach już masz ( tylko dlaczego się nie nadają do sprzedaży )Towary na
    własne potrzeby przekazane to myśle że też korekta kosztów zakupu
    tow.Dow.wew.bo nie jest to kup.ale ja prywatnych zakupów nigdy nie
    wprowadzam do ksiązki
    Jolka