eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie. › Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
  • Data: 2008-02-27 09:57:19
    Temat: Re: Zaniżona cena na fakturze na samochód kupiony w komisie.
    Od: Bard13 <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 21:56, "John Smith" <s...@s...com> wrote:
    > FUT: pl.misc.samochody pl.soc.prawo.podatki
    >
    > Witam,
    >
    > Prawie dwa lata temu kupiłem samochód z komisu, auto było sprawne i w dobrym
    > stanie,
    > na fakturze pracownik komisu wpisał cenę wiele niższą niż tą którą
    > faktycznie zapłaciłem.
    >
    > Kilka dni temu dostalem z urzędu skarbowego pismo z prośbą o opisanie
    > przebiegu transakcji i podanie rzeczywistej ceny zakupu.
    >
    > Pytanie co lepiej zrobić w takiej sytuacji?
    > Czy iść w zaparte i upierać się przy kwocie z faktury, narażając się na
> [...]

    Osobiście nabawiłbym się ciężkiej sklerozy i nie pamiętał ile
    zapłaciłem.
    Nie pamiętam czy zapłaciłem X jak na fakturze czy Y jak US się wydaje.
    Wydaje się że to było X ale po prostu nie pamietasz.
    Nie napiszesz na oświadczeniu w US ile tego było, tylko że posiadasz
    fakturę na kwotę X, nie pamiętasz ile konkretnie zapłaciłeś, bo
    pytanie US wpędziło CIę w konsternacje i już wogóle ci się
    pokiełbasiło ale nie wydaje się, zeby to była inna kwota.

    Generalnie bełkot, że chyba X. Zasłoń się niepamięcią, zwłaszcza ze
    jak opiłeś samochód, to potem nie pamiętałeś jak się nazywasz a co
    dopiero ile zapłaciłeś.
    Za wódkę było tego sporo...