  • Data: 2009-12-05 16:00:07
    Temat: Re: Zaświadczenie o dochodach z US
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhhkcnu.31f.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > Nie wiem, nigdy nie brałem. Tak też kombinuję, że pewnie da się tylko za
    > miniony rok i wystawiają na podstawie PIT-36(L).

    Dokladnie tak.
    Uwaga -jesli skadales kilka zeznan (np. PIT-28 + PIT-36L + PIT-37 + PIT-38)
    to na kazde zeznanie trzeba wziac zaswiadczenie (i na kazde wybulic po 17
    zlociszow). Jedno zaswiadczenie dotyczy tylko dochodu wykazanego na jednym
    zeznaniu i jest na nim informacja, ze podatnik skladal jeszcze inne
    zeznania - i jest napisane jakie to byly zeznania.

    Pozdrawiam
    SDD