    From: "Andzia" <t...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaświadczenie z ZUS (ciekawe)
    Date: Wed, 21 Apr 2004 15:11:58 +0200

    > Witam grupowiczów!
    > Urząd Skarbowy kontroluje właśnie moje odliczenia w PIT-36 za 2002 r i
    > zażyczył
    > sobie DRA i RNA i dowodów opłat składek ZUS. Oczywiście gdzieś mi się
    jakiś
    > dowodzik wpłaty zapodział... więc wpadłem na pomysł, że skoro ZUS ma taki
    > super drogi system komputerowy to może wystawią mi zaświadczenie o kwotach
    > przekazanych w 2002 na poszczególne konta - otóż myliłem się.
    > Jak tylko powiedziałem o co chodzi to zostałem poinformowany, że takiego
    > zaświadczenia
> [...]
    Mi też tak powiedzieli:) A bylo to tak: szef sie zbuntowal przeciwko
    placeniu jakichstam odsetek i powiedzial mi, ze chce z ZUS-u informacje na
    pismie, skad wzieli taka kwote. Panie z roznych działów ZUS-u sie
    zbuntowaly, odsylaly mnie jedna do drugie i w końcu postawily sprawe jasno:
    nie i koniec. :)
    Napisalam jednak pisemko i... po kilku tygodniach otrzymalismy pismo
    zatytułowane: POKRYCIE NALEŻNOŚCI PRZEZ PŁATNIKA. W nim wyszczegolnili
    poszczegolne wplaty na wszystkie konta od 1999 r.!!!
    No i można bylo...

    Pozdrawiam,
    zycze powodzenia i wytrwalosci w walce z urzedami:)) Przyda sie:)
    Anka Żelek