  • Data: 2003-04-28 17:27:38
    Temat: Re: Zawieszenie działalności
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Liskiewicz" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:pd9j8b.hjd.ln@news.milc.com.pl...
    > Brzmienie Art.88c p.1 Ustawy PDG nie budzi chyba zadnych watpliwosci
    > na temat tego, co urzad rejestrujacy powinien zrobic w przypadku
    > zgloszenia do nich (czasowego czy nie) zaprzestania wykonywania DG.
    > Myslisz, ze zadzialaja inaczej i przyjma zgloszenie oraz nie
    wykresla
    > z ewidencji?

    Tak właśnie myślę.

    Na jakiej podstawie?

    Być może nawet bezpodstawnie (bo to co napisałem
    opiera się jedynie na telefonicznej rozmowie z UM), ale
    wykreślić nie mogą, bo zaprzestanę tylko czasowo.
    Proponowali nawet jakąś opłatę (za wniesienie pisma,
    czy za decyzję o przyjęciu do wiadomości, że czasowo nie działam)