    From: "Ewa" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawód "Główny księgowy"-pytania.
    Date: Wed, 17 Apr 2002 09:30:12 +0200

    Muszę powiedzieć, że mnie rozbawiłeś.
    Chociaż prawdą jest że potrzeba duużo siedzieć w książkach, przepisach i
    różnych takich.
    Osobiście znam takie osoby, które z niczego (bez obrazy) siadły do pracy
    księgowego. Ale są raczej pomocą księgową niż księgowymi. W tej pofesji bez
    kursów, szkoleń, bo być może można bez studiów, daleko nie zajdziesz.
    A uczyć się trzeba cały czas.

    Użytkownik "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM> napisał w
    wiadomości news:a8sv2o$s9j$2@news.tpi.pl...