    From: "Bubu" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawód "Główny księgowy"-pytania.
    Date: Wed, 17 Apr 2002 13:54:47 +0200

    Są kursy organizowane przez Fundację Rozwoju Rachunkowości. Przygotowują one
    do egzaminu Ministra Finansów. Z tym że są dość drogie. Kurs na usługowe
    prowadzenie ksiąg rachunkowych czy na samodzielnego księgowego (nie pamiętam
    dokładnie który) kosztuje 3000 PLN.
    pozdrawiam
    Główny księgowy, z czego ja się orientuje, jest "szefem" grupy księgowych.
    Jest to stanowisko raczej w
    dużych firmach, gdzie księgowość jest rozbudowana.
    BUBU