  • Data: 2012-12-31 22:32:16
    Temat: Re: Zbiorcza usługa jako jedna pozycja na fakturze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-31 22:10, Jacek pisze:

    > Wyobraź sobie, że istnieją na tym Świecie ludzie bezinteresowni i
    > potrafią podpowiedzieć nie takie rozwiązania za słowo dziękuję. Sam
    > pomagam na forach technicznych, gdzie niekiedy dzięki moim wskazówkom
    > ludzie zarabiają dobre pieniądze. Pytałem na grupie, gdyż myślałem iż
    > ludzie tutaj podchodzą podobnie. Niestety skończyło się na tym, że
    > musiałem zawracać głowę księgowemu, który jest w szpitalu.

    Nie bardzo zrozumiałeś o co chodzi.

    Fora techniczne, powiadasz?

    Aby zachować analogię, to należałoby porównać Twoje pytanie o podatki do
    pytania o jakiś szczegół techniczny, który chcesz wykorzystać w
    komercyjnej konstrukcji urządzenia, od którego zależy ludzkie życie, i
    zżymać się, że ktoś Ci nie chce dać krótkiej i jednoznacznej odpowiedzi
    na usenecie (dodatkowo w sytuacji, kiedy takiej jednoznacznej odpowiedzi
    nie ma).

    --
    Liwiusz