    From: "crazy" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zlomowanie sprzetu komputerowego w DG
    Date: Tue, 6 Nov 2007 10:18:02 +0100

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0711052300400.3428@athlon64...

    > Ta nagrywarka była "luzem", czy jako część kompa?

    Luzem

    > Tylko, jeśli to kiepski CRT był. Inaczej jest szansa, ze za chwilę będą
    > chętni na "lepsze" modele CRT, bo nikt ich nie produkuje! :)

    17" NEC-a. Po 9 latach spisywal sie bez zarzutu. Ale to 17" ....

    > A coś słyszałeś o przepisach nt. złomowania elektroniki?

    2 kwestie:
    1. Zlomowanie w firmie. Zawsze rozmawiam z jakimis ksiegowymi. W duzych
    firmach (Zoo/SA itp )wiadomo jak to sie rozgrywa. No ale jezeli chodzi o DG
    to opinie bywaja rozbiezne.
    2. Zlomowanie przy zakupie nowego sprzetu. Sklep MUSI (??) odebrac ode mnie
    stary sprzet. Nikt ode mnie nie chcial starego sprzetu, ale tez nie pytalem.

    crazy