eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZłożone SD-Z2 w terminie do 6 miesięcy od spadku, czy składać SD-3 ?? › Re: Złożone SD-Z2 w terminie do 6 miesięcy od spadku, czy składać SD-3 ??
  • Data: 2016-01-02 20:22:29
    Temat: Re: Złożone SD-Z2 w terminie do 6 miesięcy od spadku, czy składać SD-3 ??
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 stycznia 2016 15:09:56 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Miałem w tym roku w rodzinie takie przyjęcie spadku i stanęło na tym, że
    > złożono tylko SD-Z2.
    >
    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/586109,darow
    izny_i_spadki_za_bledny_formularz_fiskus_zabiera_zwo
    lnienie.html

    > --
    > Liwuisz

    Dzięki za informację. Na logikę nie powinienem składać SD-3, w SD-Z2 są wszystkie
    potrzebne informacje, szczególnie dla wersji, że jestem w 1 linii spokrewniony ze
    zmarłą - więc i tak mam zwolnienie z podatku. Tylko, że w tym kraju nadal brakuje
    logiki - szczególnie w US :)

    PW