    From: "Paweł Żurawski" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zły NIP na fakturze
    Date: Fri, 26 Apr 2002 09:29:23 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@217.8.161.186

    Użytkownik "Bogdan Kwietniak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aaav28$8u1$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Przez pośrednika zamówiłem materiały budowlane i wszystko byłoby OK, ale
    > na otrzymanej fakturze jest błąd w numerze NIP. I mam kilka pytań:
    > Czy mogę zgłosić się do wystawcy faktury o jej poprawienie?
    > Poprawią czy wykopią za drzwi?
    > Co mówić, jak tłumaczyć, jakich argumentów użyć?
    >
    > Liczę na pomoc
    >
    > BogdanKa

    Jako firma możesz wystawić odbiorcy notę korygująca błędny numer NIP, nie
    wiem jak jest przypadku osób prywatnych, ale pewnie tak samo. Myślę że
    najlepiej zwróć się do sprzedawcy i zapytaj się jakie są możliwości
    poprawienia faktury, większość programów umożliwia ponowne wydrukowanie
    faktury.
    Wykopać cię za drzwi raczej nie może, przecież jesteś klientem.

    Pozdrawiam
    Paweł.