  • 11. Data: 2004-08-25 10:25:25
    Temat: Re: Zmiana konta na internetowe ?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 sie o godzinie 11:24, na pl.soc.prawo.podatki, jureq napisał(a):

    > Proponuje takie zapytanie do googli:
    > http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&ne
    wwindow=1&scoring=d&q=mbank+ZUS+10+group%3Apl.biznes
    .banki&meta=group%3Dpl.biznes.banki
    > i przeczytać większość postów z pierwszej strony.

    No i?
    Awaria 10 maja - a Ty straszysz pytającego że _każdego_ miesiąca są awarie.
    Ja tego nawet nie odczułem /tej awarii w maju/ - po prostu składam
    dyspozycje dokonania przelewu np. na początku miesiąca i sobie ona oczekuje
    na dany dzień do realizacji. Po to jest m.in. bank internetowy - nie muszę
    składać polecenia przelewu w dniu w którym wymagana jest wpłata.

    Co do samej awarii - przecież to normalne że takie rzeczy się zdarzały,
    zdarzają i będą zdarzać. Jak w każdej innej dziedzinie życia.
    Wujkowi samowi /jakiś czas temu/ też energetyka wyłączyła dostawy napięcia
    dla całego stanu na kilkadziesiąt godzin - i co? :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 12. Data: 2004-08-25 11:49:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2004, Artur Ch. wrote:

    >+ Dnia 25 sie o godzinie 11:24, na pl.soc.prawo.podatki, jureq napisał(a):
    [...]
    >+ > Proponuje takie zapytanie do googli:
    [...]
    >+ No i?
    >+ Awaria 10 maja

    Sprzeciw. To NIE BYŁA awaria, tylko "normalne przeciążenie systemu" ;)
    System działał prawidłowo, po strawieniu kilku "system przeciążony"
    (czy jakoś tak) można było popracować (w stosownie ślimaczym tempie).

    >+ - a Ty straszysz pytającego że _każdego_ miesiąca są awarie.

    Zgoda. Przesadził i to sporo.

    >+ Ja tego nawet nie odczułem /tej awarii w maju/ - po prostu składam
    >+ dyspozycje dokonania przelewu

    No to dlaczego zabierasz głos twierdząc że takie zjawiska NIE WYSTĘPUJĄ ?
    ;)

    >+ Po to jest m.in. bank internetowy - nie muszę
    >+ składać polecenia przelewu w dniu w którym wymagana jest wpłata.

    Ależ 100% racji.
    Ale mi się w tym miesiącu też zdarzyło że kwity do PIT miałem
    poskładane dopiero 20. około godziny 12. I to że po to mam US
    otwarty między 1. a 19. każdego m-ca nie zmienia faktu że musiałem
    się sprężać chcąc mieć "papierek z ładnym stempelkiem" :) a nie
    dowód nadania z Poczty... ;)
    Trudno mi mieć pretensje do wszystkich co "mogli złożyć wcześniej"...

    >+ Co do samej awarii - przecież to normalne że takie rzeczy się zdarzały,
    >+ zdarzają i będą zdarzać.

    Prawda. Tyle że nie ma podstaw to uważania że dwukrotne "zapchanie"
    systemu przypadkiem :) zsynchronizowane zostało z takim cyklem że
    wszyscy "ostatniomomentowi na 23:59:59" mieli motywację coby razem
    zasiąść do komputera :) Ilość klientów przyrosła najwyraźniej szybciej
    niż zdolność systemu do obsługi szczytowego obciążenia.

    >+ Wujkowi samowi /jakiś czas temu/ też energetyka wyłączyła dostawy napięcia
    >+ dla całego stanu na kilkadziesiąt godzin - i co? :P

    Ależ nic. Pewien inny bank miał taki okres że łączność inetowa
    *codziennie* tak działała jak mbank 10.V br - "i nic".
    Tyle że rzetelne stwierdzenie faktu to stwierdzenie faktu :)
    IMO oczywiście :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 13. Data: 2004-08-25 12:51:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2004, Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ Sprzeciw. To NIE BYŁA awaria, tylko "normalne przeciążenie systemu" ;)

    Ech, no... sprawdziłem że oficjele mb powiedzieli że to "była
    awaria", pozostaje odszczekać i przyjąć do wiadomości :)

    Ale:

    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&ne
    wwindow=1&safe=off&th=a88e5b4be6742492&rnum=3

    +++ cytat +++
    > BTW mbank nie po raz pierwszy daje ciała 10
    > dnia miesišca.
    Nie tylko z tym. Promocja dała ciała.
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/
    Zapraszamy na kolejnš edycję konkursu "Czas na inwestcyje". Wystarczy że
    10.05.2004 złożysz zlecenie nabycia dowolnego funduszu ALLIANZ, a możesz
    stać się posiadaczem sportowej torby podróżnej.
    ---

    ...brzmi ciekawie.
    Jak na "spiętrzenie ZUSu" i "doładowanie promocją" :] ...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 14. Data: 2004-08-25 15:14:08
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Sa tez notorycznymi zlodziejami czasu ludzkiego!!!
    Wybacz moje przeoczenie.

    > ...sprobuj zalozyc tam rachunek
    NIEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!
    Pól roku temu zwijalem tam lokate walutowa, notabene
    oprocentowana 0,01% (slownie - setka!!) minus pdatek.
    Stalem w 2 kolejkach i kazano mi jeszcze w trzeciej, zeby
    jakis papier z kasy oddac paniusi, która wlasnie kogos
    obslugiwala. Byla na tyle wredna, ze swistek ów przedarlem
    i powiedzialem, ze ja juz kase odebralem. Niech teraz ona
    sie martwi formalnosciami.

    PawelZ
    -----------

  • 15. Data: 2004-08-25 17:04:47
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 25 sie o godzinie 14:51, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

> [...]
    > Zapraszamy na kolejnš edycję konkursu "Czas na inwestcyje". Wystarczy że
    > 10.05.2004 złożysz zlecenie nabycia dowolnego funduszu ALLIANZ....

    Hmmm... dziejowa teoria spisku ;) - może "konkurencja" zadziałała w sposób
    np. DDoS na serwery mBanku? ;)
    Trąci to spiskiem, ale.... któż to wie - przecież logów z serwerów nie
    udostępnia się publicznie - to wiedzą tylko administratorzy i ścisłe
    kierownictwo mBanku co było powodem tej awarii ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-08-26 07:06:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    anja wrote:

    > Sa tez notorycznymi zlodziejami czasu ludzkiego!!!
    > ...sprobuj zalozyc tam rachunek np "firma i ja"...bedziesz VIP-em,
    > bedziesz wyczekiwal na swojego doradce osobistego gooodzinami, az
    > pewnego dnia tak sie zadomowisz w banku, ze tam zamieszkasz...to
    > bedzie juz TWOJ BANK Tez mysle o zrezygnowaniu z ich uslug...moze
    > wlasnie jakis internetowy... pozdrawiam,

    Ja niestety mam tam rachunek walutowy ze względu na w miarę prostą
    realizację czeków z zagranicy. Właśnie wczoraj odstałem pół godziny w
    kolejce aby złożyć niezbyt skomplikowane zlecenie do realizacji za
    tydzień. Po pół godziny dowiedziałem się, że ze względu na wysokość
    obrotów zostałem uznany za VIP-a i w zwykłym okienku mnie nie obsłużą.
    Do obsługi VIP-ów czekałem następne pól godziny.

  • 17. Data: 2004-08-26 07:36:03
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    > Po pół godziny dowiedziałem się, że ze względu na wysokość
    > obrotów zostałem uznany za VIP-a i w zwykłym okienku mnie nie obsłużą.

    A to Ci VIP :) Nie wiedziałem że właśnie tak się traktuje vipów, podziwiam.

    PawelZ
    -----------

  • 18. Data: 2004-08-26 17:49:31
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    > tydzień. Po pół godziny dowiedziałem się, że ze względu na wysokość
    > obrotów zostałem uznany za VIP-a i w zwykłym okienku mnie nie obsłużą.
    > Do obsługi VIP-ów czekałem następne pól godziny.

    O, i to jest piekne:-)
    jak z "Misia".
    T.

  • 19. Data: 2004-08-27 14:34:51
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bozoo" <z...@z...eu.org> napisał w wiadomości
    > A co mu mogli ukrasc?? Kase!
    > To sie ra rachunkach bankowych trzyma.

    Dokładnie, byłem dzisiaj i chciałem rozwiązać z nimi umowę, to mi Pani
    powiedziała, że jeszcze przez miesiąc będą likwidować to konto i oczywiście
    przez miesiąc pobierać wszystkie opłaty i nieważne, że nie mogę już z tego
    konta korzystać, haracz i tak ściągną.
    Czy tak mogą?

    Mariusz