  • Data: 2002-12-05 23:01:58
    Temat: Re: Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mowilem mowilem: news:aqgl3f$7e7$1@news.tpi.pl

    No mowiles, mowiles.
    Ale eraz cos powiedz, doradz.......
    Jak te paranoidalne przepisy obejsc?

    Co to w ogole za debile uchwalili cos takiego?
    Czy to wchodzi od stycznia czy od marca (bo 2 wersje slyszalem)?

    Kurde, to naprawde robi sie malo zabawne.
    Ledwie zaczynam dzialalnosc i juz sie dowiaduje, ze jest
    ona nie za bardzo legalna. Trzeba spieprzac z tego kraju.

    Latet