  • Data: 2002-12-05 23:30:25
    Temat: Re: Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tia...... chyba tylko rozwiązać w cholerę działalnosc i rzeczywiscie
    > brac umowy o dzielo.

    No dobra.
    Po otrząśnieciu się z szoku, mysle, ze moge zrobic tak:

    Musze znalezc jakiegos znajomego, ktorego bede regularnie
    w kazdym miesiacu "zatrudnial" fikcyjnie na umowe o dzielo,
    i tak to formulowal, aby jego fikcyjna praca dla mnie dotyczyla
    wszystkich rodzajow uslug, na ktore sam wystawie faktury.

    Dobrze kombinuje w tej pie.........ej dżungi?

    Mysle (tzn. przypuszcam) ze taka osoba nie powinna miec
    nic przeciwko, skoro ja wezme na siebie wszelkie koszty
    tych operacji, takze jego zwiekszony podatek.

    Pytanie: kogo moge, a kogo nie moge tak zatrudnic?
    Jak zgaduje - nikogo z rodziny nie moge.

    To chyba jednak prostsze obejscie niz wykonywanie
    uslug dla ludnosci cywilnej :-)

    Dzieki,

    Latet