    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zrobienie fotografii hali produkcyjnet a stawka VAT
    Date: Mon, 17 Apr 2006 16:50:28 +0200

    On Mon, 17 Apr 2006 09:42:38 +0200, El_Chueco <e...@N...wp.pl>
    wrote:

    >jest stawka 22% tylko, ze firma w ktorej pracuje ma wpisany kod PKD
    >74,40,Z (Reklama) i nie wiem czy moze na taka usluge wystawic fakture, a
    >jak tak to jaki kod napisac na fakturze VAt (PKWiU)?
    moze zrob tak:
    usluga: wykonanie zdjec reklamowych.
    stawka: 22%
    kod pkwiu: zbedny przy stawce 22%

    >Generalnie chodzilo, o to aby nie bylo komplikacji z prawami autorskimi
    Ty jako autor musisz przeniesc prawa majatkowe na pracodawce (umowa o
    dzielo lub musi to wynikac z twojej umowy o prace) a pracodawca moze
    je sprzedac wlascicielowi hali.

    >- ale kij z tym.... - chodzilo mi tez czy sporzadzenie takiej umowy jest
    >wymagane przez prawo (chodzilo o umowe pomiedzy moim pracodawca, a
    >kontrahentem)
    przeniesienie praw majatkowych musi byc w formie pisemnej (byc moze
    wystarczy to ujac na druku faktury np w opisie uslugi lub dodatkowych
    informacjach). Twoj pracodawca musi te prawa najpierw od Ciebie nabyc.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl