  • 1. Data: 2009-07-11 08:25:22
    Temat: Zus dzień później
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Niestety raz na parę miesięcy, zdaża mi się przespać 10-tego i płacę Zus
    dopiero 11 (czasami jedenastego o godzinie 00:01).

    Powiedzcie mi proszę jakie sa konsekwencje zapłacenia tego ch... podatku
    dzień później?

    Dzięki

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2009-07-11 08:26:00
    Temat: Re: Zus dzień później
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
> [...]
    > dopiero 11 (czasami jedenastego o godzinie 00:01).
    >
    > Powiedzcie mi proszę jakie sa konsekwencje zapłacenia tego ch... podatku

    Dodam że jestem tzw. samozatrudniony.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 3. Data: 2009-07-11 08:47:17
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam że jestem tzw. samozatrudniony.

    tracisz chorobowe.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 4. Data: 2009-07-11 08:48:47
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    wspolna-flaszka.pl pisze:

    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:h39ian$viu$2@news.onet.pl...

    > tracisz chorobowe.

    A co to w ogóle znaczy, na jak długo itd itd?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 5. Data: 2009-07-11 08:50:57
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Niestety raz na parę miesięcy, zdaża mi się przespać 10-tego i płacę Zus
    > dopiero 11 (czasami jedenastego o godzinie 00:01).

    Jak jest w ogóle z płaceniem zusu (robieniem przelewu) 10-tego ale o
    godzinie 23.59 ? To ma szanse być zaliczone?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 6. Data: 2009-07-11 09:04:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wspolna-flaszka.pl napisal:
    > tracisz chorobowe.

    Hm, a nie kwalifikuje sie to przypadkiem do skargi konstytucyjnej
    z zarzutem podwojnego karania? W koncu przy spoznionej zaplacie
    trzeba placic odsetki, a tu dochodzi jeszcze utrata chorobowego,
    czyli sankcja dodatkowa. Za podobne machloje UOKiK pojezdzil
    po bankach.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-07-11 09:46:51
    Od: "User" <a...@o...pl>

    > Jak jest w ogóle z płaceniem zusu (robieniem przelewu) 10-tego ale o godzinie
    > 23.59 ? To ma szanse być zaliczone?

    Nie, wpłata zostaje zaliczona w dniu zaksięgowania na koncie Zus :(
    A chorobowe tracisz na 6 miesięcy terminowego wpłacania :(

  • 8. Data: 2009-07-11 09:51:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    User pisze:
> [...]
    >>

    > Nie, wpłata zostaje zaliczona w dniu zaksięgowania na koncie Zus :(
    > A chorobowe tracisz na 6 miesięcy terminowego wpłacania :(

    Nieprawda, za termin dokonania zapłaty uważa się dzień obciążenia
    rachunku bankowego płatnika składek.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2009-07-11 10:00:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 lipiec 2009 10:25
    (autor Grzegorz Brycki
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <h39i9g$viu$1@news.onet.pl>):

    > Niestety raz na parę miesięcy, zdaża mi się przespać 10-tego i płacę Zus
    > dopiero 11 (czasami jedenastego o godzinie 00:01).

    To przez takie aspołeczne jednostki zus musiał ostatnio pożyczać kupę
    kasiury od banków i płacić za to odsetki. Ić się fstyć.

    ATPO: Co to masz za bank, że nie da się w nim zlecić przelewów z datą
    przyszłą?

    ATPO: Co to masz za bank, że takie odsetki wysokie daje, że opłaca ci się
    czekać na ostatni moment, zamiast zapłacić wcześniej?

    --
    Tristan

  • 10. Data: 2009-07-11 10:04:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    >
    > To przez takie aspołeczne jednostki zus musiał ostatnio pożyczać kupę
    > kasiury od banków i płacić za to odsetki. Ić się fstyć.

    Oj, naiwny. System się wali, z kilku osób pracujących na 1 emeryta
    niedługo zrobi się 1:1, a Ty wierzysz w papkę z TV, że wszystko będzie
    dobrze, byle by polepszyć ściągalność i by każdy płacił ZUS w terminie...

    Przygotuj się, bankructwo obecnego systemu emerytalnego nastąpi
    jeszcze za naszego życia.

    --
    Liwiusz