  • Data: 2007-11-05 20:53:50
    Temat: Re: Zus i nadplata niewielka - co zrobic?
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 5 Nov 2007 15:19:27 +0100, Janusz napisał(a):

    > dostalem pisamko z ZUS, zebym sie u nich stawil wyjasnic
    > nieprawidlowosci we wplacie na DRA.
    > Pomylilem sie i dalem im pare zlotych za duzo. Jazda tam i poswiecony
    > czas to znacznie wieksze straty niz te pare zl. Mozna to olac?

    a w sensie, że czym? ;>

    Wiesz, ja na Twoim miejscu wymalowałabym krótkie pismo o treści takiej, że
    w związku z pomyłką przekazałem składkę na ubezpieczenie... w wysokości
    niezgodnej z DRA 01.--.--.
    Powstałą w związku z tym nadpłatę xxx zł proszę zaksięgować na poczet
    składki za miesiąc xx/200x.
    Jednocześnie informuję, że składkę należną za ten xx miesiąc pomniejszę o
    kwotę powstałej nadpłaty.

    I śmignąć pocztą :)
    Odwiedziny w ZUS-ie skończą się tak samo. Poproszą Cię o pismo. No chyba,
    że jakaś panienka przyjmie Twoje oświadczenie tej treści do protokołu, a Ty
    tylko potwierdzisz własnym podpisem. I już :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna