    From: "gosc" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z VAT art 113
    Date: Wed, 19 Jan 2005 11:47:26 +0100

    > Primo: 22% z 1000 to 220 a nie 222.
    >
    > Secundo: Pomerdalo ci sie. Mozesz prowadzic DG nie bedac watowcem.
    > Musisz zostac watowcem, jak przekroczysz obrot - limit o ktorym piszesz.
    > Jak nie przekroczysz - to mozesz zostac watowcem.
    >
    > Tertio: Jak wystawisz fakture VAT to odprowadzasz podatek i ww. limit
    > nie ma nic do onego.

    specem nie jestem, ale chyba _nie_wolno_ wystawic faktury Vat, jesli nie
    jest sie vatowcem, ale jesli juz by sie to zdarzylo, to vat rzeczywiscie
    trzeba odprowadzic

    co do pozostalych twoich odpowiedzi, to na ile sie znam, masz racje

    z tym ze jesli nie przekraczasz podanego limitu, to i tak musisz prowadzic
    uproszczona ewidencje vat (jesli sprzedajesz towary lub uslugi objete
    normalnie vat, tyle, ze wyjatkowo bez vatu bo nie przekraczasz limitu)