  • 1. Data: 2002-03-02 09:08:48
    Temat: Zwrot podatku - w jaki sposob?
    Od: "Bosman Zorz" <z...@k...net.pl>

    Zalozmy, ze z rozliczenia rocznego wynika, ze nalezy mi sie kwota do zwrotu.
    W jaki sposob US zwroci mi pieniadz, skoro na picie 37 nie ma informacji o
    preferowanym przeze mnie trybie odbioru pieniedzy, numerze konta, itp?.. Czy
    wystarczy to wpisac w polu 124 (Adres zamieszkania lub pobytu?)

    Pozdrawiam i licze na oswiecenie,
    Bosman

  • 2. Data: 2002-03-02 10:31:42
    Temat: Re: Zwrot podatku - w jaki sposob?
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik Bosman Zorz <z...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5q4pb$hn5$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > W jaki sposob US zwroci mi pieniadz, skoro na picie 37 nie ma informacji o
    > preferowanym przeze mnie trybie odbioru pieniedzy, numerze konta,

    Odpowiadam Ci Bosmanie
    Dokladny numer konta, bank wpisz w rubryce M poz.128 Uwagi Urzedu podpisz to
    czytelnie. Dostaniesz na konto. Ja tak robie od lat i jest dobrze.
    Anusia

  • 3. Data: 2002-03-02 10:33:11
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "Bosman Zorz" <z...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    Czy
    > wystarczy to wpisac w polu 124 (Adres zamieszkania lub pobytu?)

    A jesteś pewien, że nie składałeś NIP-3 (tam jest miejsce na wpisanie nr
    rachunku)??
    Jeżeli tak, to wraz z zeznaniem rocznym powinieneś złożyć wspomniany NIP-3 z
    aktualizacją danych i tam wpisać nr rachunku, na który chcesz zwrot.

    magdip

  • 4. Data: 2002-03-02 10:39:57
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Bosman Zorz" <z...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy
    > wystarczy to wpisac w polu 124 (Adres zamieszkania lub pobytu?)

    W przypadku braku podania konta otrzymasz to przelewem pocztowym na podany
    na picie adres.

    Pafelek

  • 5. Data: 2002-03-02 15:46:46
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@w...ipl.net napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Dokladny numer konta, bank wpisz w rubryce M poz.128 Uwagi Urzedu
    > podpisz to czytelnie. Dostaniesz na konto. Ja tak robie od lat i jest

    Odpowiadam Ci Anno:
    licz się z tym że dostaniesz wezwanie do złożenia, chyba że już to
    wcześniej zrobiłaś. Zwrot dostajemy na konto, jeżeli podaliśmy je w dziale
    NIP, jeżeli nie podaliśmy, to dostaniem zwrot za pośrednictwem poczty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 6. Data: 2002-03-02 16:28:41
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > Odpowiadam Ci Anno:
    > licz się z tym że dostaniesz wezwanie do złożenia

    NIP3

    > chyba że już to wcześniej zrobiłaś.

    Sorry, ominałem najważniejsze słowo :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 7. Data: 2002-03-03 22:20:28
    Od: "Bosman Zorz" <z...@k...net.pl>

    > NIP3

    > Sorry, ominałem najważniejsze słowo :(

    Dziekuje za wszystkie rady, postaram sie zabezpieczyc z wszystkich stron i
    zastosowac kompilacje, tzn. NIP3 + to samo w polu "adnotacje".

    Pozdrawiam,
    Bosman Zorz