  • Data: 2018-07-23 14:20:29
    Temat: Re: Zwrot towaru a paragon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA928F489B8AAbudzik61pocztaonetpl@127
    .0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    dencja-zwrotow-towarow

    >Mi wtedy zawsze kserowano paragon...
    >Ale miałem ostatnio taka sytuacje ze paragonu w paczce nie było a
    >sprzedawca mowił ze był.
    >I kazał wypełnic oswiadczenie o zagubieniu paragonu.

    A tu widzisz :
    "dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży;"

    "Co ważne, brak dokumentu potwierdzającego dokonanie sprzedaży czy też
    brak podpisów na protokole zwrotu jest równoznaczny z nienależytym
    prowadzeniem ewidencji.
    W związku z czym urząd skarbowy, w razie kontroli, może zakwestionować
    pomniejszenie podatku do zapłaty."

    Dokument, nie ksero dokumentu :-)

    J.