  • Data: 2018-09-07 19:59:59
    Temat: Re: allegro smart
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ty zaksiegowales 100, sprzedawca 108, wysylacie JPK ... I co urzad
    > zrobi ?

    Gdyby sprzedawca zaksiegował 200 a kupujac 300 to ja widze problem.
    Ale odwrotnie?
    Nie masz obowiazku ksiegowania całosci kosztów, mysle ze ksiegowanie
    czesci faktury to wrecz norma np przy rachunku za telefon czy internet.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,