eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkianulowanie faktury › Re: anulowanie faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: anulowanie faktury
    Date: Wed, 23 May 2007 13:10:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <f317f6$s87$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f2t1io$e7g$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2t22n$g1k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <f2uame$s1c$1@atlantis.news.tpi.pl> <f2uprt$h7i$1@news.onet.pl>
    <f30vla$ska$1@atlantis.news.tpi.pl> <f31047$98$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f311nf$75d$1@atlantis.news.tpi.pl> <f313vg$fh8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ehr205.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1179918631 28935 83.21.107.205 (23 May 2007 11:10:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 May 2007 11:10:31 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.7.12) Gecko/20050915
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <f313vg$fh8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:183147
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Cavallino napisał:

    >
    > Użytkownik "gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    >>> Kiedy właśnie klient jak rozumiem reklamację składa dlatego, że
    >>> usługa nie została wykonana/została wykonana źle.
    >>
    >>
    >> pomiędzy wykonaną źle a nie wykonaną jest pewna różnica
    >> o tej niewykonanej nie ma nic w ustawie;>
    >
    >
    > Oczywiście, ale mówimy o tej źle wykonanej, a co za tym idzie z uznaną
    > reklamacją na 100% ceny.
    >
    >>> Ja przynajmniej nie słyszałem o przypadku żeby ktokolwiek się czepiał
    >>> rabatu za usługę.
    >>
    >>
    >> ja nie słyszałam o 100 % rabacie
    >
    >
    > Tak?
    > A na przykład o gratisowym abonamencie telefonicznym (internetowym),
    > tytułem rekompnsaty za problemy techniczne operatora nie słyszałaś?
    > Nie wierzę.

    szczerze? nie słyszałam
    problemy akurat tylko z tepsa mam co czas jakis, ale w tym wypadku
    przysługuje mi odszkodowanie
    owszem, równowarte 100 % usługi niewykonanej, ale odszkodowanie
    a nie rabat
    >
    >
    >> (chyba że to odmiana usług świadczonych nieodpłatnie)
    >> natomiast słyszałam o obowiązku zapłaty od wykonanej usługi ----->
    >> najgłośniejsza sprawa z ub.roku dotyczyła bezpłatnych porad prawnych
    >
    >
    > Ale nie o to chodzi.
    > Tu nie ma być nic darmowego z założenia, to jest TYPOWE uznanie
    > reklamacji klienta.


    i ja rozmiem co piszesz
    natomiast ustawa nie mówi nic o sytuacji, w której usługa wykonana źle,
    ale wykonana nie podlega ustawie
    przyjmuję do wiadomości, że ze względu na źle wykonaną usługę nabywcy
    owej przysługuje rabat
    ale akurat rabat w wysokości 100 % do mnie nie przemawia - przemawia do
    mnie zwrot kosztów, i to byłoby OK
    ale dalej nie bardzo wiem, jak podejść do tego od strony ustawy

    i mówię o ustawie, która każe opodatkować wykonana usługę
    być może jest gdzieś dalej, że jeżeli usługa została wykonana źle, w
    takiej sytuacji należy wystawić korektę na 100 % wykonaej usługi
    ale jak do tej pory nikt takiego przepisu nie podał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1