  • 1. Data: 2002-03-23 09:38:29
    Temat: anulowanie fv sprzedazy
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Zastanawiam sie czy postepuje prawidlowo? Mianowicie zdarza mi sie srednio
    raz w miesiacu wystawic fv dla kontrahenta, ktory akurat w tym miesiacu nie
    kupuje u mnie
    uslugi, spinam wtedy razem oryginal z kopia, przekreslam i pisze
    "anulowano", nastepnie wpinam do segregatora razem z pozostalymi fv, zeby
    nie
    bylo pominietego numeru. Oczywiscie nie wliczam kwot z tej anulowanej fv do
    rejestru sprzedazy.
    Czy mozna w ten sposob anulowac faktury?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Kinga

  • 2. Data: 2002-03-25 06:31:21
    Temat: Re: anulowanie fv sprzedazy
    Od: "beata" <m...@i...pl>

    ostatnio mieliśmy kontrolę i według US powinno się robić tak jak piszesz.
    Nam zakwestionowano fakt anulacji fv poprzez fakturę korygujacą na całość
    faktury.
    Co prawda według mnie problem zaczyna się z chwilą gdy trzeba anulować
    fakturę z miesiąca już zamkniętego , bo co wtedy - korekta deklaracji ?