  • Data: 2008-10-21 08:03:50
    Temat: Re: aparat fotograficzny a obiektyw a srodek trwaly
    Od: Tanto <w...@w...pl.itotez> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Na ryczałcie (karcie i ewidencjonowanym) prowadzi się WYKAZ
    > środków trwałych, a *nie* ewidencję!

    Teraz pojawia się pytanie - dlaczego w czasie rozmowy z 'panią z
    okienka' cały czas słyszałem o ewidencji, a ani razu nie padło słowo
    'wykaz'? Oczywiście na początku rozmowy powiedziałem w jaki sposób się
    rozliczam.

    > Ech...
    > Jak to mawiają: "grupowicz dostaje odpowiedź na pytanie na to
    > o czym pisał, nie na to, o czym myślał" :P

    Nie do końca, dzięki Tobie poszerzyłem swoją wiedzę w tym temacie, a
    jest to o tyle istotne, że od jakiegoś czasu próbuję porównywać co by
    było gdybym był na KPiR. Jak na razie wychodzi na to że przy KP nie
    siwieje się tak szybko* ;-)

    * w przypadku gdy człowiek osobiście pilnuje księgowości

    --
    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."