  • 11. Data: 2004-01-27 16:00:24
    Temat: Re: apel
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Mark" <m...@N...k2s.waw.pl> wrote in message
    news:bv5cov$e3a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > proponuje dodac "nospam", "wytnij-to" albo cos podobnego do adresu i nie
    > bedzie problemu.
    i na koncu .invalid, bo taki jest standard.

  • 12. Data: 2004-01-27 22:54:44
    Temat: Re: apel do uczonych w piśmie
    Od: "Maciek" <w...@p...onet.pl>

    Mam ten sam problem, może zamiast tego słowotoku ktoś napisze czym to
    dziadowstwo można usunąć - przeskanowałem swój komputer Nortonem i dalej to
    samo-co nie wyślę maila to wraca do mnie zwielokrotniony z jakimiś załącznikami
    i komunikatem że nie mógł byc dostarczony (i co najdziwniejsze wcale nie
    wysyłałem pod takie adresy)

  • 13. Data: 2004-01-27 23:57:14
    Od: "danuta" <d...@w...pl>

    > Mam ten sam problem,

    dobra, dobra...
    pisz po postem i je tnij :-P

    dana

  • 14. Data: 2004-01-28 06:33:31
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

> [...]
    > wytykać palcem) więc, koledzy i koleżanki, sprawdźcie swoje komputerki
    > czy wam sie cos nie zagnieździło i nie rozsyła na prawo i lewo.

    Droga Maddy - ten wirus bierze z ksiazek adresowych zarowno adres odbiorcy
    jak i adres nadawcy - wiec wszystko jest fikcją (za wyjątkiem załącznika)

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 15. Data: 2004-01-28 06:34:30
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "Maciek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam ten sam problem, może zamiast tego słowotoku ktoś napisze czym to
    > dziadowstwo można usunąć -

    mks z bazą z 27.01

  • 16. Data: 2004-01-28 08:30:33
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > Droga Maddy - ten wirus bierze z ksiazek adresowych zarowno adres odbiorcy
    > jak i adres nadawcy - wiec wszystko jest fikcją (za wyjątkiem załącznika)

    Nie do konca......

    Jesli w czyjejs ksiazce adresowej wirus znajduje zarowno adres Maddy,
    jak i adresy innych osob z grupy, to jest wielce prawdopodbne, ze
    osoba, ktorej komp rozsyla wirusy, jest aktywnym uczestnikiem tej grupy
    i grupę czyta, i do tego jest lamerem (ten wirus wymagał ręcznego
    odpalenia).
    Tak więc apel Maddy nie jest bez sensu - wrecz przeciwnie.

    Pozdrwaiam,

    latet

  • 17. Data: 2004-01-29 00:27:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004, Maddy wrote:

    >+ Poniewaz dostałam już 5 maili z wirusem schowanym w pliku readme.zip
    >+ (tzw. backdoor) z adresów ktore kojarzą mi sie z tą grupa

    *Z adresów* (Received) czy *zadeklarowanych* z adresów (From,
    Sender,...) ? Bo ja śmieci to tak do 50 dziennie dostaję, w tym
    10..20 to są własnie "zwroty" z serwerów z całego świata twierdzących
    jakobym paści jakowej rozsyłał :) (do tego nie tylko pinem,
    a z linuxa - faktyczny adres "From" jest obsługiwany z linuxa,
    mimo że newsy nadaję z Windowsów :))
    Widać zasłużyłaś na ileś-tam wpisów do ooopslookowych baz :)
    (a moje opinie nt używania ooopslooka są do znalezienia :),
    szczególnie wobec "nieznających się")

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)