  • 1. Data: 2004-01-27 08:27:45
    Temat: gdzie zlozyc pit 11 ?
    Od: "marek" <v...@n...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich
    Mieszkam i pracuje w Krakowie lecz zameldowanie mam w innym miescie. Gdzie
    zaklad pracy ma wyslac pit 11 skoro ja w ubieglym roku zlozylem zeznanie w
    miejscu gdzie mieszkam i pracuje. Do miejsca gdzie jestem zameldowany
    wyslalem tylko imformacje ze zeznanie zlozylem w krakowie. Z tegoz to urzedu
    przyszla informacja ze przeslalo pit do Krakowa rowniez kopie tego listu
    dostal zaklad pracy. No i teraz nie wiedza gdzie wyslac pit 11 czy do
    krakowa czy do miejsca gdzie jestem zameldowany

    Prosze o szybka odpowiedz

    marek

  • 2. Data: 2004-01-27 08:45:31
    Temat: Re: gdzie zlozyc pit 11 ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik marek napisał:

> [...]
    > dostal zaklad pracy. No i teraz nie wiedza gdzie wyslac pit 11 czy do
    > krakowa czy do miejsca gdzie jestem zameldowany

    Złozyłeś zeznanie czy złozyłes też NIP (1/3) z informacja o zmianie
    miejsca zamieszkania?

    Bo jeżeli złozyleś NIp to znaczy że Twoim urzedem skarbowym jest ten w
    Krakowie i zaden inny. Tylko do tego urzedu powinny trafiac Twoj
    rozliczenia podatkowe (wszytkie).

    Ale jeżeli nie złozyłes to masz nizly bios ;-))

    > Prosze o szybka odpowiedz

    Szybką? I może jeszcze dobra i tanią? :-)

    Niektórzy to maja wymagania...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-27 09:12:55
    Od: "marek" <v...@n...poczta.onet.pl>

    > Złozyłeś zeznanie czy złozyłes też NIP (1/3) z informacja o zmianie
    > miejsca zamieszkania?

    tak, zostal rowniez zlozony

    > Bo jeżeli złozyleś NIp to znaczy że Twoim urzedem skarbowym jest ten w
    > Krakowie i zaden inny. Tylko do tego urzedu powinny trafiac Twoj
    > rozliczenia podatkowe (wszytkie).

    Bardzo dziekuje za odpowiedz

    > Szybką? I może jeszcze dobra i tanią? :-)
    >
    > Niektórzy to maja wymagania...

    niektorzy maja jeszcze wieksze

    pozdrawiam serdecznie

    marek