    Date: Mon, 24 Mar 2014 11:55:50 +0100
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: auto w firmie (osobowe) - jeszcze raz pytanie

    W dniu 2014-03-24 09:37, Piotrek pisze:

    > A tymczasem wątkotwórca kombinuje jak "koń pod górę" uzależniając
    > zaliczenie do KUP od zapisu w ewidencji.
    >
    > I o to mi wyłącznie chodziło.

    A to się rozminęliśmy, bo sprawa ewidencji przebiegu jest dla mnie jasna.
    Myślałem, że oceniasz całość samochodowo-paliwowych zapisów jako proste.

    > Ale akurat w przypadku odliczeń "samochodowych" od prima aprillis łatwo
    > to ogarnąć wychodząc nie od "typu" samochodu tylko od profilu użycia
    > (wyłącznie do DG lub nie).
    >
    > Tak więc z tym wyjeżdżaniem z powodu nieprzeczytania albo przepisu albo
    > dość licznych ego omówień to IMHO przesada.

    Wyjeżdżanie to jest jedynie do podkręcenia ostrości zdania na ten temat.
    Ale akurat użycie "do DG lub nie" jest przykładem kolejnego
    debilnego przepisu dodanego w celu skomplikowania sprawy.