  • 1. Data: 2003-11-04 22:00:14
    Temat: blad w fakturze
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    Witam i pytam!
    Dokonalam zakupu na firme. W domu dopiero zauwazylam, ze w fakturze jest
    blad (w nazwie firmy).
    Czy wobec tego musze isc po jakas korekte?
    Jesli tak, to ile mam na to czasu? Musze jakis dokument wystawic starajc
    sie o korekte/zmiane danych w fakturze?
    Prosze o pomoc i przepraszam jesli to NTG;)
    --
    pozdrawiam,
    - Asia

    ________________
    Asia
    gg 680877

  • 2. Data: 2003-11-04 23:03:45
    Temat: Re: blad w fakturze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003, Asia wrote:

    >+ Witam i pytam!
    >+ Dokonalam zakupu na firme. W domu dopiero zauwazylam, ze w fakturze jest
    >+ blad (w nazwie firmy).
    >+ Czy wobec tego musze isc po jakas korekte?

    Możesz. Ja bym zrobił jak niżej (dla odmiany - zaniósł im *swój*
    dokument):

    >+ Jesli tak, to ile mam na to czasu? Musze jakis dokument wystawic starajc
    >+ sie o korekte/zmiane danych w fakturze?

    Rozp. MF z 22 marca 2002 r:
    ++++++
    § 43. 1. Nabywca towaru lub usługi, który otrzymał fakturę lub fakturę
    korygującą zawierającą pomyłki dotyczące jakiejkolwiek informacji wiążącej
    się zwłaszcza ze sprzedawcą lub nabywcą lub oznaczeniem towaru lub usługi,
    z wyjątkiem pomyłek w pozycjach faktury określonych w § 35 ust. 1 pkt
    5-12, może wystawić fakturę nazwaną notą korygującą.
    ------

    Dalej jest co powinno w nocie być wymienione - zakładam że
    znajdziesz :), jak nie to napisz (i pewnie cię skrzyczymy ;))
    Najważniejsze:
    ++++
    4) wskazanie treści korygowanej informacji oraz treści prawidłowej,
    ----

    Nazwy stron to 35.1.1, czyli IMO można korygować notą.
    Możesz "im" zanieść, niech podpiszą (kopię zabierasz
    i dołączasz do twojego oryginału faktury :))

    >+ Prosze o pomoc i przepraszam jesli to NTG;)

    TG, TG, nie marudź :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-05 03:57:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Nov 2003, Asia wrote:
    [...]
    >+ pisze, bo nie wystawialam nigdy takiego dokumentu.
    >+ Masz moze gdzies cos na wzor? Poprosze.

    Polecam przepis - znalazłaś go już ?
    "wzór" widziałem że zapodano :), ale nie zawadzi wiedzieć
    skąd "wzór" się wziął, co może być a co musi.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-11-05 05:28:26
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

> [...]
    > Najważniejsze:

    pisze, bo nie wystawialam nigdy takiego dokumentu.

    ciesze sie, ze TG;)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    pozdrawiam,
    -asia

  • 5. Data: 2003-11-05 06:45:59
    Od: "Magdalena" <m...@S...pl>

    "Asia" <o...@g...pl> wrote in message

    > pisze, bo nie wystawialam nigdy takiego dokumentu.
    > Masz moze gdzies cos na wzor? Poprosze.

    > ciesze sie, ze TG;)

    > pozdrawiam,
    > -asia

    polecam ułatwienie http://www.pity.pl/druki/
    Noty korygujące tez są dostępne do ściągnięcia w tym programie.

    pzdr
    Magdalena

  • 6. Data: 2003-11-05 07:30:59
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    : Gotfryd
    : > > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
    : >
    : > pozdrawiam,
    : > -asia
    : >
    : polecam ułatwienie http://www.pity.pl/druki/
    : Noty korygujące tez są dostępne do ściągnięcia w tym programie.
    :
    : pzdr
    : Magdalena
    :