    From: "Miki" <m...@f...icn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: cło i inne podatki za LAPTOPA przesłanego z USA
    Date: Thu, 5 Dec 2002 20:29:35 +0100

    Użytkownik "wojcio" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asncbt$gdh$1@news.onet.pl...
    > NIE WIEM JAK WYGLADA SPRAWA Z Z CLEM
    > ale w przypadku zakupu w Niemczecz popros o kwit TAXFREE i masz zwrot
    > VAT'u.wjezdzasz do Polski nie zglaszasz sprzetu i masz zwrot podatku bez
    > placenia cla
    Ale nie próbuj wtedy robić z tego śr. trw.

    przesyłkę...
    Jeśli ze sklepu i z dużą wartością to cło i VAT Cię raczej nie ominą
    Odbierasz w Urzędzie Celnym Pocztowym i jeśli sprowadzasz dla firmy to
    wypełniasz SAD ( lub zlecasz wypełnienie Agencji )

    > i laptop jest używany (również za 1000USD)
    jeśli zadeklaruje niewielką wartość paczki i zaznaczy że to prezent to może
    nie zapłacisz nic. Jak celnik zajrzy to patrz pkt 1
    Miki