    From: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co grozi za spóźnienie w opłacie OC samochodu
    Date: Wed, 9 Jun 2004 07:43:47 +0000 (UTC)

    In article <ca6ejn$3mt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, TH wrote:

    > garażu (nie jeździ). Czy można nie zapłacić w terminie OC tylko dopiero jak
    > będzie naprawiony, np. z miesięcznym opóźnieniem.
    > Czy może nie być ciągłości, jeśli nie to jakie sankcje karne z tego tytułu ?

    Jesli nie bedziesz jezdzil to nikt cie nie sprawdzi,
    a globalnej bazy saomchodow jeszcze nie ma
    ale o ile wiem to tylko wyrejestrowanie pozwala nie placic
    przynajmniej jesli chodzi o osobowe.
    Na pewno odsetki, przypuszczam ze niewiele wiecej jesli sam
    pojdziesz placic ale bym sie nie zakladal o zbyt duza sume.

    BTW:
    Inna ciekawostka:
    Znowu jest szum ze jesli sie sprzeda samochod to trzeba
    go wyrejestrowac i mowia ze wkrotce za niedopelnienie tego
    bedzie sie dostawac w d*.

    Nie bardzo wiem jak mam to zrobic jesli kupujacy ma prawo
    jezdzic na moim OC do us* smierci czyli do jego wygasniecia
    i jak wyrejestrowac samochod jesli go oddalem z tablicami
    rejestracyjnymi. Wyglada na kolejne skubanie kasy niewazne od
    kogo, byle sciagnac.

    Przerabial ktos ten temat ?
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl