  • 11. Data: 2007-01-22 16:38:17
    Temat: Re: co nowego w KPiR?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    Czy to znaczy, ze na razie mogę posługiwać się jeszcze starą księgą
    przychodów i rozchodów? O jakiej ustawie mowa?

    Dzięki
    Barbara

  • 12. Data: 2007-01-22 16:39:02
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > A kupujesz te małe czy te duże?

    Nie wiem, jak latet, ale ja kupuję te duże i tam też jest za mało miejsca
    :-(

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 13. Data: 2007-01-22 16:51:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> w

    > Czy to znaczy, ze na razie mogę posługiwać się jeszcze starą księgą
    > przychodów i rozchodów?

    Chcesz powiedzieć, że nie założyłaś księgi i nie wprowadziłaś remanentu
    początkowego do tej pory? ;-)

    > O jakiej ustawie mowa?

    Tej, na podstawie której MF wydał rozporządzenie o prowadzeniu PKPIR ;P
    UPDOF

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2007-01-22 17:07:25
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > A kupujesz te małe czy te duże?

    Te duze, czerwone, ktore po rozłożeniu wystają mi poza stół i z lewej i z
    prawej :-)

    latet

  • 15. Data: 2007-01-22 17:07:58
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-01-2007 o 17:51:46 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> w

    > Chcesz powiedzieć, że nie założyłaś księgi i nie wprowadziłaś remanentu
    > początkowego do tej pory? ;-)

    A po co skoro jest czas do 20. lutego ?

    pozdr

  • 16. Data: 2007-01-22 17:08:57
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Chcesz powiedzieć, że nie założyłaś księgi i nie wprowadziłaś remanentu
    > początkowego do tej pory? ;-)

    O jakim znów "złożeniu" księgi mówisz?
    O niczym takim nie słyszałem przez 4 lata prowadzenia DG.
    Tzn. słyszałem, ale wiem, że to nie dotyczy zwykłych 1-os DG,
    tylko... nie wiem, kogoś tam.
    Mam rację?

    latet

  • 17. Data: 2007-01-22 17:47:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    latet <s...@x...pl> w

    > O jakim znów "złożeniu" księgi mówisz?
    > O niczym takim nie słyszałem przez 4 lata prowadzenia DG.

    Ja też nic o "złożeniu" nie słyszałem, nie czytałem, ani nie pisałem ;P

    > Tzn. słyszałem, ale wiem, że to nie dotyczy zwykłych 1-os DG,
    > tylko... nie wiem, kogoś tam.

    Nie wiem o czym piszesz, czyżby o tym, że Cię naczelnik US zwolnił z
    prowadzenia księgi na Twój wniosek?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2007-01-22 17:55:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

    > A po co skoro jest czas do 20. lutego ?

    Do 20 to masz księgę za poprzedni miesiąc wydrukować, jeżeli prowadzisz ja w
    komputerze, a tu była mowa o kupowaniu książeczki i wpisywaniu ręcznym...

    ... i takie coś na końcu: ;-)
    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2007-01-22 18:05:55
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Nie wiem o czym piszesz, czyżby o tym, że Cię naczelnik US zwolnił z
    > prowadzenia księgi na Twój wniosek?

    Nie :)
    Księgę prowadze, ale nikomu jej nie pokazywałem.
    Nigdy nie składałem swojej KPiR w urzędzie skarbowym.

    latet

  • 20. Data: 2007-01-22 18:07:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-01-2007 o 18:55:37 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > t <r...@o...pl> w

    > Do 20 to masz księgę za poprzedni miesiąc wydrukować, jeżeli prowadzisz
    > ja w
    > komputerze, a tu była mowa o kupowaniu książeczki i wpisywaniu ręcznym...

    Doczytaj p.30 rozporzadzenia ;)
    pozdr