  • 21. Data: 2007-01-22 18:24:30
    Temat: Re: co nowego w KPiR?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w
    <news:op.tmkhy7075o25xk@unk>:

    > Doczytaj p.30 rozporzadzenia ;)

    Bez doczytywania zgaduję, że kolejny wyjątek... Czyżby biuro rachunkowe, o
    którym nic tu nikt nie wspominał, a wręcz możemy założyć, że nie przekazał
    prowadzenia ksiąg do biura, ponieważ, jak zostało napisane księgę kupuje ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 22. Data: 2007-01-22 18:26:50
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    latet <s...@x...pl> w

    > Nie :)
    > Księgę prowadze, ale nikomu jej nie pokazywałem.

    Nie bój przyjdą kiedyś i pokażesz ;->

    > Nigdy nie składałem swojej KPiR w urzędzie skarbowym.

    Ja też. I o składaniu nie pisałem, tylko o zakładaniu, czytaj całe wyrazy
    literka po literce, a nie tylko pierwszą i ostatnią ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2007-01-22 19:14:55
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > Chcesz powiedzieć, że nie założyłaś księgi i nie wprowadziłaś remanentu
    > początkowego do tej pory? ;-)

    Chce powiedzieć, że nie wiedząc o zmianach kupiłam jeszcze pod koniec
    zeszłego roku księgę taką samą, jak za poprzedni rok i zaczęłam ją
    uzupełniać od stycznia.

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 24. Data: 2007-01-22 19:23:23
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>

    > nie wprowadziłaś remanentu początkowego do tej pory?

    Jako niedoświadczona pseudo księgowa zapytam: na czy miałby on polegać?

    Pozdrawiam
    Barbara

  • 25. Data: 2007-01-22 19:33:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> w

    > Chce powiedzieć, że nie wiedząc o zmianach kupiłam jeszcze pod koniec
    > zeszłego roku księgę taką samą, jak za poprzedni rok i zaczęłam ją
    > uzupełniać od stycznia.

    Ależ zmian nie było, w kwestii wyglądu i kolumn, od 2003 :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2007-01-22 19:40:07
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > Jako niedoświadczona pseudo księgowa zapytam: na czy miałby on polegać?

    Nie wiem, od lat jako doświadczony nieksięgowy same zera wpisuję w pierwszą
    oraz ostatnią pozycję księgi na podstawie drukowanego i podpisanego
    rokrocznie protokółu (tylko datę zmieniam) ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 27. Data: 2007-01-22 20:34:47
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Nie bój przyjdą kiedyś i pokażesz ;->

    A co jak nikogo nie bedzie w domu? :-)

    latet

  • 28. Data: 2007-01-22 20:35:55
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Nie wiem, od lat jako doświadczony nieksięgowy same zera wpisuję w
    > pierwszą
    > oraz ostatnią pozycję księgi na podstawie drukowanego i podpisanego
    > rokrocznie protokółu (tylko datę zmieniam) ;-)

    I co tam sobie dokladnie piszesz w tym druku?

    Dzieki,

    latet

  • 29. Data: 2007-01-22 21:21:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    latet <s...@x...pl> w

    > I co tam sobie dokladnie piszesz w tym druku?

    Z głowy (bo na prawde od 3 lat to tylko date zmieniam :>):

    nazwa,ilość, wartość(PLN)
    towarów handlowych, 0, 0
    materiały (surowce) podstawowe i pomocnicze, 0, 0
    półwyroby, 0, 0
    wyroby gotowe, 0, 0
    braki i odpadki, 0,0
    -----------
    razem wartość 0
    słownie: zero

    data, podpis, pozycja w księdze, dziurkacz, skoroszyt, szafka.

    Ale kiedyś na wezwanie do remanentu, gdy jeszcze nie miałem szablonu j.w.,
    napisałem w odpowiedzi mniej więcej:
    towarów handlowych, materiałów (surowców)
    podstawowych i pomocniczych, półwyrobów, wyrobów gotowych, braków i odpadków
    *nie posiadałem i nie posiadam*. Remanent zero. Taką pozycje oczywiście na
    dzień zarządzonego remanentu wpisałem w KPiR :-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 30. Data: 2007-01-22 21:24:55
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    latet <s...@x...pl> w

    > A co jak nikogo nie bedzie w domu? :-)

    Podobno maja ostrzegać o kontroli... Czyli pewnie o 6 rano ktoś zapuka, i
    nie będzie to listonosz ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]