eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkico to tak na prawde jest podatek od czynnosci cywilno prawnych? › Re: co to tak na prawde jest podatek od czynnosci cywilno prawnych?
  • Data: 2015-10-07 11:06:19
    Temat: Re: co to tak na prawde jest podatek od czynnosci cywilno prawnych?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-07 o 10:52, Maciek pisze:
    > Czyli są jakieś wyłączenia? :->
    > A do porównania brałeś ceny z Allegro, czy z ofert biur nieruchomości?

    I tak nie ma sensu porównywać, bo zawsze są to 2 różne lokale. Dodatkowo
    mieszkanie od dewelopera jest niewykończone (zwykle) przez co jednak
    tańsze a kupowane 'od ludzi' jest 'pod klucz'.

    Zresztą znam ludzi, którzy żyją z tego, że kupują mieszkanie od
    dewelopera, wykańczają (zwykle wysoki standard) i sprzedają na wolnym rynku.
    20-30 tys na tym zarabiają.

    --
    Pete