    From: "j23" <w...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co z fakturą?????????????????
    Date: Fri, 12 Dec 2003 14:54:06 +0100

    Użytkownik "blondi" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:brcfak$dcr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam wszystkich, mam pewnien problemik
    > Moja koleżanka prowadzi (od miesiąca) działalność gospodarczą KPiR,
    > sprzedaje też przez allegro różne fajne rzeczy, wystawia faktury VAT na
    > podstawie oświadczenia klientom, ale nie bardzo wie co ma zrobić z
    klientami
    > którzy nie chcą faktury!!!! Czy ma je im wystawiać? Co z podpisem klienta
    na
    > fakturze który nie chce tej fakturki,

    Wydaje mis sie, ze nie bardzo mozna wystawiac takie fakturki. Na fakturze
    VAT musi być podpis klienta - mozna oczywiscie wpisac tam jego imie i
    nazwisko i "maznac" jakas parafke i nikt sie tego raczej nie przyczepi, ale
    nie polecalbym takiego rozwiazania, bo podpada to pod falszowanie
    podpisu.... :-(

    > czy można obejść to bez kupowania kasy
    > fiskalnej? Dzięki za pomoc, zawsze można na WAS liczyć, miłego dniaaaaaaaa

    Z tego co wiem dla koniecznosc zakupu kasy fiskalnej nie ma znaczenia czy
    wystawia sie faktury VAT wszystkim odbiorcom, ale obrot "zrobiony" na
    klientach nie prowadzacych DG.