  • 1. Data: 2004-04-19 13:17:03
    Temat: co zrobic z FV z 2001 znalezioną w 2004?
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@N...interia.pl>

    Witam,

    Prowadzę KPiR i zuwazyłam, ze mam 1 czy 2 FV z 2001 nie wprowadzone do KPiR?
    Co z nimi moge teraz zrobic?
    Czy moge wprowadzic w kwocie brutto w KPiR za kwiecień?
    Oczywiscie, wiem, że z VAT juz nic nie zrobie.

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-04-19 16:09:17
    Temat: Re: co zrobic z FV z 2001 znalezioną w 2004?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 19 Apr 2004 15:17:03 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Asia Kopiczyńska
    napisał(a):

> [...]
    > Co z nimi moge teraz zrobic?
    > Czy moge wprowadzic w kwocie brutto w KPiR za kwiecień?
    > Oczywiscie, wiem, że z VAT juz nic nie zrobie.

    Rozumiem, że to faktura zakupowa (??).
    Niestety nie możesz. Nie mam teraz pod ręką przepisów, ale jest taki zapis
    który mówi, że w koszty danego roku zalicza się *tylko* wydatki poniesione
    w tym roku.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-04-19 17:28:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Apr 2004, Mieczyslaw wrote:

    >+ Mon, 19 Apr 2004 15:17:03 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Asia Kopiczyńska
    >+ napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ > Co z nimi moge teraz zrobic?
    >+ > Czy moge wprowadzic w kwocie brutto w KPiR za kwiecień?

    ...to prawda. Ale można rozpatrzeć korektę zeznania za 2001 rok.
    Oczywiście może to sprowokować US do "przyjrzenia się" książkom :),
    ale...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-04-20 13:50:37
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > ...to prawda. Ale można rozpatrzeć korektę zeznania za 2001 rok.
    > Oczywiście może to sprowokować US do "przyjrzenia się" książkom :),
    > ale...

    W ten sam sposób można skorygować deklarację VAT za 2001, oczywiście.

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-04-20 13:52:10
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik BaLab napisał:

    > W ten sam sposób można skorygować deklarację VAT za 2001, oczywiście.

    Raczej nie mozna, przepis o korektach w ustawie o VAT dopuszcza korekte
    tylko do 1 roku wstecz.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl