  • 11. Data: 2014-02-03 12:42:56
    Temat: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2014-02-03, z <...@...pl> wrote:
    > Pójście na forum nic nie da. Komunizm się wdziera do naszych domów jak
    > tylko może. A Donald Gierek twierdzi że świetlana przyszłość przed nami.

    Co chcesz, teraz pierwszoklasisci dostana za darmo ksiazke a ich rodzice
    obowiazkowa oplate audiowizualna ;-)

    > Co musi się wydarzyć żeby ten naród przejrzał na oczy?
    >
    > Zima stulecia? Jak patrzę na obrazki z tv to już tylko pusty śmiech
    > zostaje. :-)

    A co to jest to TV?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-02-03 12:59:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    > Zamiast kawy, na podniesienie ciśnienia?
    >
    > Sama definicja "garażu" już jest abstrakcyjna, jak zwykle wywołuje
    > pytanie - dlaczego w tym kraju prawo ustanawiają/chcą ustanawiać idioci,
    > na prawie nie znający się wcale, a na pozostałych dziedzinach (zwłaszcza
    > przez to prawo dotykanych) tym bardziej?

    Prawa nie ustanawiają idioci. Ci co są u władzy muszą mieć tęgie umysły,
    żeby się tak wysoko wkręcić.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2014-02-03 13:02:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello z,

> [...]
    > Co musi się wydarzyć żeby ten naród przejrzał na oczy?
    > Zima stulecia? Jak patrzę na obrazki z tv to już tylko pusty śmiech

    Idź na pl.soc.polityka z tym badziewiem.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-02-03 13:20:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    sz-garaz-plac-podatek-za-luksus
    ek-od-nieruchomosci-od-garazy-podwyzka-stawek.html

    > Powtórzę się z innego postu, że jestem na tak. Pod warunkiem, że kwota
    > podatku będzie 2 razy wyższa dla następujących grup zawodowych:
    > - posłowie
    > - senatorowie,
    > - ministrowie,
    > - pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem
    > straży pożarnej i służby zdrowia).
    >
    > Podatek również nie powinien być dla nich liczony od jednego miejsca
    > postojowego samochodu, tylko od każdego miejsca postojowego jakim styka
    > się z podłożem pojazd. Czyli rower i motocykl - stawka x2, samochód -
> [...]

    Czemu x3 ? x4 od każdego koła i jeszcze od zapasowego, czyli x5, które
    rzadko bo rzadko, ale jest używane a więc podatek się należy...

  • 15. Data: 2014-02-03 13:52:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Czemu x3 ? x4 od każdego koła i jeszcze od zapasowego, czyli x5, które
    > rzadko bo rzadko, ale jest używane a więc podatek się należy...

    Moja wina, moja wina. Powinno być samochód - stawka x4. Ale x5 tez jest
    dobre - zapas też czasem opiera się o podłoże.

    I oprócz tego dodatkowy podatek w wysokości oznaczenia cyfrowego modelu. Np.
    Peugeot 307 - dodatkowe 307 zł. Mercedes W124 - dodatkowe 124 zł. BMW x5 -
    poprzedni podatek razy 5.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2014-02-03 14:07:17
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    No nie bądź taki - minister ma płacić Twoje podatki x2 (jako minister i
    (p)oseł)?
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 17. Data: 2014-02-03 14:33:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-03 12:41, Maciek pisze:
    > A abonament chociaż płacisz?? :->

    Nie ponieważ nie posiadam telewizora :-) a jak wiadomo czasy takie że
    oglądać można i bez. :-) A nawet jeśli to nie ma jak wyegzekwować.
    Jak ma być porządek z podatkami od garaży jak z abo. rtv nie można
    zrobić porządku. :-)

  • 18. Data: 2014-02-03 14:33:46
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > straży pożarnej i służby zdrowia).
    >
    > No nie bądź taki - minister ma płacić Twoje podatki x2 (jako minister i

    No niestety, taki mamy klimat. Czasem trzeba płacić podwójnie. Można też
    zrzec się jednej lub obu funkcji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2014-02-03 15:13:39
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-03 11:03, Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > (a nawet dwu, jeśli chodzi o dojeżdżających do pracy autem :>)
    > Inna sprawa, że zróżnicowanie stawek też jest wątpliwe, pytanie

    ciekawe jak to sie odniesie do garazy na prywatnych posesjach.
    Mam dwa (albo jeden podwojny z dwoma bramami) - to tez bede placil za to
    jako luksus?
    Zmienie ich status na 'szopy' i powiem, ze parkuje auto w szopie (nie w
    garazu) ;)

  • 20. Data: 2014-02-03 15:17:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-03, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    > garazu) ;)

    <http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/774909,poda
    tek-od-nieruchomosci-od-garazy-podwyzka-stawek.html>
    ---
    Dom z garażem
    Jak wyjaśnia dr Bogumił Pahl z Katedry Prawa Finansowego Uniwersytetu
    Warmińsko-Mazurskiego, również osoby, które mają garaże w bryle
    jednorodzinnego budynku mieszkalnego, zapłacą podatek od nieruchomości
    według stawki właściwej dla budynków lub ich części pozostałych.
    Dotychczas płaciły niższą stawkę, jak za część mieszkalną.

    Garaże w budownictwie jednorodzinnym są zazwyczaj większe niż miejsca
    postojowe w blokach. A zatem podwyżki podatku dotkną mocniej właścicieli
    domów niż mieszkań. Przykładowo, posiadacz domu z garażem o powierzchni
    40 mkw. w tym roku zapłaci maksymalnie 29,6 zł od części garażowej,
    a po zmianach będzie musiał uiścić 309,2 zł rocznie.
    ---

    Ile w tym prawdy to nie wiem.

    --
    Artur