  • 1. Data: 2014-01-30 12:07:56
    Temat: Re: Jeszcze więcej cud podatków od premiera Tuska (PO)
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.01.2014 12:00, stevep wrote:
    > W dniu .01.2014 o 09:53 A. Filip <a...@x...wp.pl> pisze:
    >
    >> http://finanse.wp.pl/kat,1033759,title,Tusk-szykuje-
    nowe-podatki,wid,16369281,wiadomosc.html

    ki--fiskus-siega-do-kieszeni-Polakow-coraz-glebiej.h
    tml

    > A to sysyny.

    To dopiero poczatek.

    http://zus.pox.pl/zus/beda-trzy-podwyzki-skladek-od-
    umow-zlecenia.htm

    Nie weszły jeszcze w życie nowe przepisy zwiększające składki ZUS od
    umów zlecenia, a rząd zapowiada już kolejne podwyżki składek. Docelowo
    oskładkowane ma być całe wynagrodzenie ze wszystkich umów zlecenia. Bez
    wyjątku.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-01-30 13:29:09
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-30 12:07, hikikomorisan pisze:
> [...]
    > umów zlecenia, a rząd zapowiada już kolejne podwyżki składek. Docelowo
    > oskładkowane ma być całe wynagrodzenie ze wszystkich umów zlecenia. Bez
    No to muszą sobie jeszcze zaplanować oskładkowanie szarej strefy, bo
    wprawdzie nie jestem analitykiem, ale mam jakieś takie niejasne
    podejrzenia, że szara strefa może się u nas pojawić. Piszę "pojawić", bo
    teraz jeszcze jej nie ma :->

    Maciek

  • 3. Data: 2014-01-30 15:01:10
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 30.01.2014 13:29, Maciek wrote:
> [...]
    > wprawdzie nie jestem analitykiem, ale mam jakieś takie niejasne
    > podejrzenia, że szara strefa może się u nas pojawić. Piszę "pojawić", bo

    Bo oczywiste jest, ze wraz ze wzrostem fiskalizmu wszystkiego szara
    strefa coraz bardziej szara az znika, blednie do czerni rzeklbym...

  • 4. Data: 2014-01-30 15:38:55
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Bo oczywiste jest, ze wraz ze wzrostem fiskalizmu wszystkiego szara
    > strefa coraz bardziej szara az znika, blednie do czerni rzeklbym...

    Czarna dziura...

    Podatek 0% - dochód państwa zero
    Podatek 100% - dochód państwa zero
    Coś mi mówi, że MF zmierza w stronę tej drugiej opcji.

  • 5. Data: 2014-01-30 16:08:17
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 13:29:09 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > wprawdzie nie jestem analitykiem, ale mam jakieś takie niejasne
    > podejrzenia, że szara strefa może się u nas pojawić. Piszę "pojawić", bo

    Spoko. Jarek wyprowadzi Dudą związkowców do kolejnej rozpierduchy i podatki
    spadną.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 6. Data: 2014-01-30 16:08:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-30 15:38, adam pisze:
    > Czarna dziura...
    > Podatek 0% - dochód państwa zero
    > Podatek 100% - dochód państwa zero
    > Coś mi mówi, że MF zmierza w stronę tej drugiej opcji.
    No właśnie przy tej drugiej opcji przez jakiś czas jakiś dochód jest.
    Dokąd wszyscy nie zdechną z głodu, zawsze znajdzie się paru
    niewolników-samobójców, którzy każdy nakaz wykonają, zwłaszcza że w tej
    opcji państwo zapewne zastosowałoby jakiś solidny bat.

    Maciek

  • 7. Data: 2014-01-30 16:16:28
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-30 16:08, ALEX Alpha MR pisze:
    > Spoko. Jarek wyprowadzi Dudą związkowców do kolejnej rozpierduchy i podatki
    > spadną.
    Akurat Duda ze związkowcami nie są chyba za bardzo zainteresowani
    nieozusowywaniem umów "śmieciowych".

    Maciek

  • 8. Data: 2014-01-30 16:26:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 16:16:28 +0100, Maciek napisał(a):

    > Akurat Duda ze związkowcami nie są chyba za bardzo zainteresowani
    > nieozusowywaniem umów "śmieciowych".

    Akurat Duda ze związkowcami są za bardzo zainteresowani wygodnym życiem na
    cudzy koszt. Więc jak ktoś płacze na podwyżki podatków, a równocześnie
    popiera pisolidarność, to niech przestanie płakać, bo pisiackiemu
    przydupasowi Dudie i całej tej pisolidaruchowej hołocie opłacają wygodne i
    dostatne życie.

  • 9. Data: 2014-01-30 16:55:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-30 16:26, ALEX Alpha MR pisze:
> [...]
    > popiera pisolidarność, to niech przestanie płakać, bo pisiackiemu
    > przydupasowi Dudie i całej tej pisolidaruchowej hołocie opłacają wygodne i
    Trafiłeś w sedno. Dlatego właśnie mamy taką niezwykle wysoką frekwencję
    we wszelkich wyborach. Jeśli ludzie mają wybrać między k*wą, albo
    złodziejem, albo między k*wą i złodziejem, a k*wą i złodziejem to wolą
    przeczekać, albo wyjechać.

    Maciek

  • 10. Data: 2014-01-30 17:21:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-30 12:07, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > umów zlecenia, a rząd zapowiada już kolejne podwyżki składek. Docelowo
    > oskładkowane ma być całe wynagrodzenie ze wszystkich umów zlecenia. Bez

    Krok w dobrym kierunku, tyle że za mały. Opodatkowanie (bo przecież te
    składki to podatek) _wszystkich_ umów powinno być takie samo - bez ulg,
    kwoty wolnej od podatków i innych komplikacji, liniowe tyle że niższe -
    ot cała filozofia.

    Shrek.