    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [cross] Urzędnicza inicjatywa
    Date: Mon, 22 Dec 2008 11:42:17 +0100

    Dnia 22-12-2008 o 10:40:23 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    o,watek,737566.html

    > A prowadzisz DG w miejscu zamieszkania?
    > Bo ja prowadzę poza i takową muszę wskazać.

    Prowadzę w miejscu zamieszkania. Podałem ten adres
    zarówno jako adres zamieszkania jak i wykonywania DG.
    Babka dopisała "siedziba" mimo że tego nie podawałem.
    Ani KC ani Prawo DG nie definiują siedziby dla OF
    ani nie upoważniają urzędnika do dopisywania tego czy owego.
    Poza tym wpis powinien odzwierciedlał tego co zgłosiłem.
    Ale już to załatwiłem - poszedłem i wykreślili mi tą "siedzibę" od ręki.

    Pozdrawiam,
    TOmek