    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [cross] [vat] zmiany na lepsze?
    Date: Thu, 20 Mar 2014 14:59:48 +0100

    On 20.03.2014 14:29, yabba wrote:
    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości
    >

    > Co się martwisz? Podniesie się ceny usług i to klient zapłaci za
    > wszystkie pomysły partii rządzącej.

    Tradycyjnie. "Kara" dotknie najbiedniejszych.

    A oni jak osly dalej beda glosowac na "bohaterów narodu dzielnie
    tlumiacych zakusy kapitalistow na hajs".

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l