    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: [crosspost] kaczynski i kasa na konto mamusi
    Date: Tue, 16 Oct 2007 11:34:09 +0200

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 11:18:12 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > i o to mi wlasnie chodzi, niewazne jak to nazwac, chodzi o skutki prawne jakie
    > za soba niesie takie dzialanie, oraz czy odpowiednia instytucja powinna sie tym
    > zainteresowac sama, czy powinna dostac doniesienie :)

    A prowadzenie wspólnego gospodarstwa domowego? ;>

    No, bo skoro można, dajmy na to z konkubiną, to co, z mamą nie można?
    Oszczędzają na opłatach za prowadznie rachunku, chociażby.

    Przy DG mogłaby być osobą współpracującą np.

    To jak, niemożliwe?

    Ja też go nie lubię, ale to już chyba szukanie dziury w całym, coo? ;>

    --
    pozdrawiam,
    Jagna