  • 1. Data: 2005-02-18 08:28:36
    Temat: czeski blad w przelewie
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

    Witajcie,

    popelnilem blad w swoim numerze nip w przelewie za PIT5L,
    tzn. poprzestawialem dwie cyfry.
    Dojda w US, ze to podatek za moja DG? Czy bede musial wyjasniac?

    pzdr.
    piotrek

  • 2. Data: 2005-02-18 09:31:17
    Temat: Re: czeski blad w przelewie
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    piter. wrote:

    > popelnilem blad w swoim numerze nip w przelewie za PIT5L,
    > tzn. poprzestawialem dwie cyfry.
    > Dojda w US, ze to podatek za moja DG? Czy bede musial wyjasniac?

    To zależy w czym ten błąd. Masz do wyboru: nr rachunku, kwota, NIP,
    nazwa firmy, numer urzędu

  • 3. Data: 2005-02-18 09:34:36
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    jureq wrote:

    > To zależy w czym ten błąd. Masz do wyboru: nr rachunku, kwota, NIP,
    > nazwa firmy, numer urzędu

    Sorry jak człowiek spał w nocy tylko 2 godziny to nie powinien
    odpowiadać na posty ;-)

  • 4. Data: 2005-02-18 09:48:22
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Sorry jak człowiek spał w nocy tylko 2 godziny to nie powinien
    > odpowiadać na posty ;-)

    faktycznie, moze idz sie zdrzemnij :-)))
    Wszystko poza NIPem jest ok (kwoty, numer rachunku, dane firmy, etc)

    piotrek

  • 5. Data: 2005-02-18 09:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik piter. petero2@o2_SPAM.pl ...

    > Witajcie,
    >
    > popelnilem blad w swoim numerze nip w przelewie za PIT5L,
    > tzn. poprzestawialem dwie cyfry.
    > Dojda w US, ze to podatek za moja DG? Czy bede musial wyjasniac?

    zadzwon albo przejedz sie do US za tydzien/poltora i zapytaj czy
    zaksiegowali. Jak nie to pokaz kopie polecenia przelewu.
    Wydaje mi sie jednak ze powinni bez wiekszych problemów zaksiegowac
    poprawnie.

    "_")
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.

  • 6. Data: 2005-02-18 12:38:44
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "piter." <petero2@o2_SPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > popelnilem blad w swoim numerze nip w przelewie za PIT5L,
    > tzn. poprzestawialem dwie cyfry.
    > Dojda w US, ze to podatek za moja DG? Czy bede musial wyjasniac?

    a któż to wie.... raczej nie...

    sensownym byłoby od razu napisać pisemko wyjaśniające do US, załączyć xero
    dowodu wpłaty,
    i sprawdzić po jakimś czasie w księgowości, czy mają to u Ciebie
    zaksięgowane...

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński

  • 7. Data: 2005-02-18 16:58:29
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

> [...]
    > tzn. poprzestawialem dwie cyfry.
    > Dojda w US, ze to podatek za moja DG? Czy bede musial wyjasniac?

    poszedlem z potwierdzeniem przelewu,
    mila pani ksiegowa z US przyjela i powiedziala ze nie ma problemu.
    Chyba moj urok zadzialal :-))) bylo bardzo sympatycznie :-)))

    piotrek.