  • 1. Data: 2005-02-17 21:52:54
    Temat: Co na przelewie do US ?
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Chciałem sobie wypełnić przelew do US i mam zgryz.
    Co wybrać w polu "symbol formularza lub płatności" ?
    Normalnie bym wpisał PIT-5 (bo taki mam charakter firmy),
    ale rozliczam w tym roku podatek ryczałtowo czyli
    1/12 podatku rocznego z 2003 roku co miesiąc - dzięki
    czemu nie muszę składać PIT-5.
    Więc nie wiem co tam wpisać : mimo wszystko PIT-5 czy
    może samo PIT , czy coś jeszcze innego ?

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl

  • 2. Data: 2005-02-18 10:43:06
    Temat: Re: Co na przelewie do US ?
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 17 lut o godzinie 22:52, na pl.soc.prawo.podatki, EMPI napisał(a):

> [...]
    > Normalnie bym wpisał PIT-5 (bo taki mam charakter firmy),
    > ale rozliczam w tym roku podatek ryczałtowo

    Khmm.. to albo jesteś na KPiR albo na 'ryczałcie ewidencjonowanym' ??
    Nie da się "być" na jednym i drugim.

    > ....czyli 1/12 podatku rocznego z 2003 roku co miesiąc....

    Skąd taki pomysł?
    Podatek od przychodów ewidencjonowanych w formie ryczałtu odprowadzasz od
    uzyskanych przychodów a nie w oparciu o jakieś historyczne dochody.

    > ...dzięki czemu nie muszę składać PIT-5.
    > Więc nie wiem co tam wpisać : mimo wszystko PIT-5 czy
    > może samo PIT , czy coś jeszcze innego ?

    Jeżeli to 'podatek ryczałtowy' to symbol PPE

    --
    Herbi
    18-02-2005 11:43:04

  • 3. Data: 2005-02-18 10:56:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Herbi <x...@a...pl>
    w wiadomości <news:1o5t2bgl54l7l.dlg@onet.pl> wstukał:

    > Khmm.. to albo jesteś na KPiR albo na 'ryczałcie ewidencjonowanym' ??
    > Nie da się "być" na jednym i drugim.
    > Skąd taki pomysł?

    Zgaduję że mowa o art. 44. pkt 6b ustawy PDOF

    > Jeżeli to 'podatek ryczałtowy' to symbol PPE

    Ja bym tam wpisał PIT5 (takoż robiłem onegdaj)

    --
    Wkrętak jest do wkrętów. Stacja FDD to poważna sprawa, wkrętakiem mozesz
    uszkodzic dyski twarde.

  • 4. Data: 2005-02-18 11:40:20
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    'Tom N' wrote:

    [..]

    > Ja bym tam wpisał PIT5 (takoż robiłem onegdaj)

    czemu onegdaj ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-02-18 14:03:29
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej!

    > Khmm.. to albo jesteś na KPiR albo na 'ryczałcie ewidencjonowanym' ??
    > Nie da się "być" na jednym i drugim.

    Hehe, jestem na KPiR, ale skorzystałem z możliwości zryczałtowanych
    wpłat zaliczek. A w mojej sytuacji super sprawa :-)

    EMPI

  • 6. Data: 2005-02-18 14:47:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik bo <a...@a...edu.pl>
    w wiadomości <news:cv4k6g$5g4$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> wstukał:

    > 'Tom N' wrote:
    >
    > [..]

    <http://42.pl/gg1ng2gt9oss9ss$....@i...dyndns.org.in
    valid>

    onegdaj -- trzy doby (ustawowe ;D), no tak to było cztery lata temu...
    Mimo wszystko -- nikt nie miał pretensji, że w przelewie jest PIT5, a
    takowej deklaracji nie było (była wtedy półroczna PIT5P -- i dwa listopady
    dzięki temu).

    --
    Stacja dyskietek ma 4 wkręty z jednejstrony i 4 wkrety z drugiej strony. W
    zalezności od obudowy nie zawsze łatwo wykręcić te wkrety.

  • 7. Data: 2005-02-18 15:05:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik bo <a...@a...edu.pl>